|
کدخبر: 102243 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش‌نیوز:

گزینه‌ های خودرویی زیر ۲۵۰ میلیون تومان در بازار آمریکا + تصاویر

بازار آمریکا آنقدر وسیع است که با مبالغ زیر ۱۵ هزار دلار می‌توانید خودروهای لوکس مختلفی را خریداری کنید.

خودرو گزینه‌ های خودرویی زیر ۲۵۰ میلیون تومان در بازار آمریکا + تصاویر

در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که اکثر خریداران به سمت خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور می‌روند اما هنوز هم افرادی هستند که همچنان طرفدار خودروهای لوکس سدان هستند. گزینه‌های زیادی در بازار آمریکا وجود دارد که می‌توانید با کمتر از ۱۵ هزار دلار سدان‌های لوکس جذابی را خریداری کنید. این خودروها در قدیمی‌ترین حالت ممکن مدل ۲۰۱۰ هستند. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از آن‌ها بپردازیم. لازم به ذکر است که نرخ این خودروها با قیمت آزاد دلار (حدود ۱۷ هزار تومان) محاسبه شده است.

۲۰۱۱ Acura RL

قیمت: ۱۲ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۲۰۴ میلیون تومان

آکورا که از جمله برندهای معروف ژاپنی است مانند سایر خودروهای تولید شده در این کشور از کیفیت بالایی چه در بخش فنی چه داخلی برخوردار است. این خودرو به سیستم انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها مجهز است و پیشرانه آن نیز توانایی بسیار بالایی دارد. با وجود این که آکورا RL مدل ۲۰۱۱ است اما کابین آن طراحی مدرن و جذابی دارد و فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

آکورا

۲۰۱۰ Audi A8

قیمت: ۱۲ هزار و ۱۷۰ دلار

قیمت به پول ایران: ۲۰۶ میلیون تومان

آئودی

آئودی به ساخت سدان‌های لوکس معروف است و مدل A8‌ یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان با کمتر از ۱۵ هزار دلار خریداری کرد. این خودرو البته ظاهر آنچنان خیره‌کننده‌ای ندارد اما مردم با نگاه به سایز و بزرگی کابین جذب آن می‌شوند. این نکته را نیز باید گفت که حتی با گشت و گذار بیشتر می‌توانید یک مدل نزدیک به قیمت ۱۰ هزار دلار نیز خریداری کنید.

۲۰۱۱ BMW 7 Series

قیمت: ۱۱ هزار و ۲۳۶ دلار

قیمت به پول ایران: ۱۹۱ میلیون تومان

ب-ام-و

زمانی که صحبت از سدان لوکس آئودی می‌شود قاعدتا امکان خرید ب‌ام‌و سری ۷ نیز باید برای طرفداران این برند وجود داشته باشد. به طور کلی آئودی A8، ب‌ام‌و سری ۷  و مرسدس‌بنز اس کلاس سه رقیب همیشگی هستند که همه آن‌ها در این لیست نیز قرار دارند. با گشت‌و‌گذار در بازار می‌تواند ب‌ام‌و‌ سری ۷ حتی زیر ۱۰ هزار دلار نیز پیدا کنید که البته مدل آن ۲۰۱۰ یا ۲۰۱۱ خواهد بود اما باز هم این خودروها نسبت به قیمتی که دارند ارزششان بسیار بالاست.

۲۰۱۳ Cadillac XTS

قیمت: ۱۵ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۲۵۵ میلیون تومان

کدیلاک

با قیمتی بین ۱۳ الی ۱۵ هزار دلار امکان خرید یک کادیلاک XTS مدل ۲۰۱۳ وجود دارد. این خودرو با وجود این که نسبتا قدیمی شده اما ظاهر جذاب و منحصر به فردی دارد و همچنان مدرن به نظر می‌رسد. اگر علاقه‌مند به خودروهای آمریکایی هستید سدان XTS کدیلاک می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای شما باشد.

۲۰۱۰ Infiniti M

قیمت: ۹ هزار و ۱۳۹ دلار

قیمت به پول ایران: ۱۵۵ میلیون تومان

لکسس

اینفینیتی نیز جزو خودروسازان معروف ژاپنی است که البته طرفداران آن خیلی زیاد نیست. سدان لوکس این خودروساز را می‌توان با قیمت نسبتا پایین بین ۷ الی ۹ هزار دلار خریداری کرد. این خودرو با پیشرانه‌های مختلف ۶، ۸ سیلندر و حتی نوع هایبرید عرضه شده است.

۲۰۱۰ Lexus LS

قیمت: ۱۳ هزار ۲۰۷ دلار

قیمت به پول ایران: ۲۲۴ میلیون تومان

لکسس

لکسس هم یکی دیگر از خودروسازان ژاپنی است که محصولات آن در لوکس بودن مشهور است. خودروهای این برند البته به رانندگی نرم و آرام نیز معروف است و شرایط بسیار راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. این خودرو را نیز حتی می‌توانید با قیمت ۱۱ هزار و ۲۰۰ دلار نیز خریداری کنید.

۲۰۱۰ Mercedes-Benz S-Class

قیمت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دلار

قیمت به پول ایران : ۲۴۶ میلیون تومان

مرسدس

همانطور که گفته شده مرسدس اس کلاس نیز در این لیست قرار دارد و طرفداران برند‌های آلمانی می‌توانند به راحتی انتخاب خود را داشته باشند. این خودرو به نوعی ترکیبی از راحتی، تکنولوژی و قدرت است و با وجود این که مدل آن ۲۰۱۰ است اما می‌توانید نظر همه علاقه‌مندان به خودرو را جلب کند.

  • رضا ارسالی در

    لذت میبری فقط ماشینهاشون رو میبینی,چه بر سه به این که سوارشی,در عوض ماشین های بنج ل ایرانی حالت بد میشه نگاه میکنی,وای به روزی که سوارشون میشی

    • سلیمان نوبهار ارسالی در

      سوارش بشیم دق میکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    نمیتونیم بدون ربا و سود وحرام خوری یک ماشین وارد ایران کنیم باید حتما 90درصد گمرک بگیرید از ملت خودتون بگیرید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها