|
کدخبر: 100178

عیدی فولاد مردان در ماه مبارک رمضان

روزه‌ داران فولادی برای دومین ماه متوالی رکورد تولید شمش فولاد را ارتقا دادند.

صنعت و معدن عیدی فولاد مردان در ماه مبارک رمضان

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: بهار سال ۱۳۹۹ برای مجموعه فولاد خوزستان با ارتقا رکوردهای متوالی همراه بود. در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام "جهش تولید" مزین شده است، روزه‌ داران فولادی توانستند، در اردیبهشت ماه برای دومین ماه متوالی با دستیابی به میزان  ۳۴۸ هزار و چهارصد و هشتاد و سه تُن شمش فولاد، رکورد تولید ماهانه را ارتقا دهند.

محمدی در ادامه اظهار داشت: در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت کارکنان محدودیت‌ هایی در محل کار بوجود آمده است،‌ فولاد مردان با همتی مثال زدنی و به کارگیری دانش فنی و برنامه‌ریزی مدون علاوه بر ارتقا تولید روزانه، در ماه های فروردین و اردیبهشت رکورد ماهیانه را نیز ارتقا بخشیدند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان افزود: شعار محوری سال ۱۳۹۹ فولاد خوزستان "تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرح های توسعه،‌ ایمنی، محیط زیست و بهداشت محیط کار و تقویت سرمایه های انسانی" است و برنامه سالیانه تولید، ۳ میلیون و هشتصد هزار تُن شمش فولاد پیش‌بینی شده است. به مانند سال های گذشته، با اولویت تامین نیاز داخل درصدی از این‌ تولید به صادرات اختصاص دارد. شایان ذکر است در سال ۱۳۹۸ ارز حاصل از صادرات فولاد توانست، بخش قابل توجهی از نیاز ارزی کشور را تامین کند.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای مهار ویروس کرونا، اظهار داشت: با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌ های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به زودی شاهد مهار ویروس کرونا خواهیم بود و تا آن زمان مجموعه فولاد خوزستان در راستای اجرای مسئولیت‌ های اجتماعی، در کنار آسیب‌ دیدگان از شرایط شیوع این ویروس باقی می‌ماند.

ارسال نظر