|
کدخبر: 167728

لندکروز جدید از راه رسید + تصاویر

لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر با افشای تصاویر بدون پوشش

شهر خبر لندکروز جدید از راه رسید + تصاویر

از نسل جدید تویوتا لندکروزر تصاویر جاسوسی جدیدی منتشر شده که بدون هیچ‌گونه استتاری، طراحی این اس‌یووی نمادین ژاپنی را نشان می‌دهند. در این تصاویر، چندین ردیف لندکروزر پشت حصارها دیده می‌شوند که این یعنی این‌ها نمونه‌های پیش‌تولید هستند. با توجه به این تصاویر، طراحی کلی لندکروزر جدید بسیار شبیه نسل کنونی به نظر می‌رسد اما اصلاحات قابل‌توجهی را هم تجربه کرده است. در جلوی این خودرو یک دهانهٔ U شکل دیده می‌شود که از چراغ‌های جلو پایین آمده و از زیر جلوپنجره عبور می‌کند.

چراغ‌های جلو نیز حالا باریک‌تر شده و در طرفین جلوپنجرهٔ بزرگ‌تری قرار گرفته‌اند. در پروفیل جانبی خودرو، گلگیرهای برجسته و جعبه‌ای شکلی دیده می‌شود و در پایین درها هم قسمتی برجسته به چشم می‌خورد. در این تصاویر، از عقب لندکروزر عکسی وجود ندارد اما در انتهای بدنه می‌توان چراغ عقب باریکی را دید که تا روی گلگیر کشیده شده درحالی‌که بخش پایینی پنجرهٔ انتهایی عقب هم به سمت بالا حرکت کرده است.

نقشه‌های فنی و تصاویری که از داخل خودرو لندکروزر جدید به بیرون درز کرده‌اند، از طراحی کابین این خودرو هم ایده‌ای کلی را نشان داده‌اند. در اینجا یک نمایشگر نسبتاً بزرگ برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در بالای پانل میانی داشبورد قرار گرفته و کنترل‌های سیستم تهویه هم زیر آن جای گرفته‌اند. همچنین دکمه‌های عمودی در نزدیکی راننده نیز امکان تغییر حالات رانندگی را فراهم می‌کنند. در لندکروزر جدید سرعت‌سنج و دورسنج همچنان آنالوگ هستند اما یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ بین آنها قرار گرفته است.

لندکروز

طبق گزارش‌ها، نسل جدید لندکروزر فاصلهٔ محوری کشیده‌تر اما اوورهنگ‌های کوتاه‌تری نسبت به نسل کنونی خواهد داشت. بااین‌حال، اس‌یووی نمادین تویوتا روی همان شاسی نسل کنونی ساخته شده که این، میزان تغییرات را محدود می‌کند. طبق اطلاعاتی که چندی پیش افشا شد، تویوتا برای لندکروزر جدید پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربوی لکسس LS۵۰۰ را در نظر گرفته است که در نسخهٔ هیبریدی هم ارائه می‌شود. علاوه بر این، برای برخی بازارها هم یک پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V۶ توربودیزل تدارک دیده شده است.

 

 

منبع: پدال
  • لندکروزی ها ارسالی در

    عالیه کاش زودتر بیاد تو ایران ایشالا

ارسال نظر