|
کدخبر: 162599

تویوتا کرولا کراس‌ اوورهای آمریکایی در راه است

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ با یک ظاهر زیبا، دارای یک موتور هیبریدی در دسترس، به نظر می‌رسد که آماده رقابت با کراس اوور‌های آمریکایی است.

خودرو تویوتا کرولا کراس‌ اوورهای آمریکایی در راه است

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ با یک ظاهر زیبا، دارای یک موتور هیبریدی در دسترس، به نظر می‌رسد که آماده رقابت با کراس اوور‌های آمریکایی است. تویوتا گفت که اولین فروش آن در تایلند آغاز می‌شود و بعداً در بازار‌های دیگر عرضه می‌شود.

فکر می‌کنیم که مقصد این خودرو لوکس آمریکای شمالی باشد. کرولا کراس از نظر اندازه بین C-HR کوچکتر و RAV۴ بزرگتر است و در رده‌ رقبایی مانند کیا Seltos، جیپ Compass و نیسان Rogue Sport قرار می گیرد. هنوز سخت است که بگوییم نسخه Corolla Cross نسخه آمریکای شمالی چه ویژگی هایی دارد، می‌توان شاسی بلند را با یک پیشرانه هیبریدی اختیاری در نظر گرفت.

اگرچه نام آشنای کرولا را بر خود دارد، اما کراس قطعاً تنوعی از سدان کرولا یا هاچ بک فعلی نیست. بعید به نظر می‌رسد که شاسی بلند جدید قبل از سال مدل ۲۰۲۲ ظاهر شود، اما می‌تواند اولین نمایش خود را در اواخر سال ۲۰۲۱ انجام دهد.

تویوتا-1

تویوتا هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت، سطح اصلاح یا ویژگی‌های موجود منتشر نکرده است بنابراین انتخاب اینکه کدام مدل بهترین ارزش را داشته باشد دشوار است.

هنوز مطمئن نیستیم که کرولا کراس چه پیشرانه‌ای در ایالات متحده ارائه می‌دهد، اما در تایلند SUV ساب کامپکت یک موتور چهار سیلندر ۱.۸ لیتری ۱۳۸ اسب بخاری را ارائه می‌دهد که با گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) و جلو متصل می‌شود. جالب اینجاست که کرولا کراس همچنین یک پیشرانه هیبریدی اختیاری را در بازار‌های جهانی ارائه می‌دهد که دو موتور الکتریکی به این ترکیب اضافه می‌کند.

تویوتا-2

این احتمال وجود دارد که تویوتا وقتی کرولا کراس به آمریکای شمالی راه می‌یابد تجهیزات پیشرانه هیبریدی را استاندارد تولید کند و اگر چنین باشد، این می‌تواند به معنای محرک چهار چرخ باشد. EPA هنوز رتبه بندی صرفه جویی در مصرف سوخت Corolla Cross را منتشر نکرده است و احتمالاً تا زمان نزدیک شدن به تاریخ فروش SUV، نمی‌دانیم این تعداد تخمین زده شده چه تعداد است.

 کرولا کراس احتمالاً از نسخه فعلی رابط سرگرمی تویوتا استفاده می‌کند که مدرن نیست، اما در کارکرد آن نسبتاً ساده است. Apple CarPlay و Android Auto احتمالاً استاندارد خواهند بود، اما ناوبری درون داشبورد و سیستم استریوی JBL مطمئناً از موارد اضافی اختیاری محسوب می‌شوند.

تویوتا-3

ما انتظار داریم که تویوتا روند فعلی خود را در زمینه استاندارد سازی ویژگی‌های کمک راننده با این مدل ادامه دهد، بنابراین حتی ویژگی‌های پیشرفته مانند کروز کنترل تطبیقی ​​باید در هر مدل گنجانده شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها