|
کدخبر: 303271 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران

جمع‌آوری معتادان از سالهای قبل آغاز شد / نارضایتی مردم از موتور سواران

رئیس شورای شهر تهران، در آغاز این جلسه، توضیحاتی را درباره مسائل مختلف شهری ارائه داد.

شهری جمع‌آوری معتادان از سالهای قبل آغاز شد / نارضایتی مردم از موتور سواران
مهدی چمران، درحاشیه این جلسه اظهار کرد: اگر معتادان را در مسیر مشاهده نکنیم، قطعا در کمپ‌ها آنها را زیارت می‌کنیم. در نقاط مختلف شهر جمع‌آوری معتادان متجاهر از سالهای قبل آغاز شده و با افزایش جمع‌آوری، هنوز شاهد حضور آنها در سطح شهر هستیم.

وی افزود: شهرداری ظرفیت ۵ هزار نفر را ایجاد کرده است و پلیس نیز ظرفیت خود را افزایش داده، اما باز هم شاهد حضور معتادان در سطح شهر هستیم که عمدتا از سایر شهرستان‌ها هستند که برای کسب شغل به تهران می‌آیند و یا معتاد بوده و یا به اعتیاد گرفتار شدند.

چمران گفت: باید یک هماهنگی بین دستگاه‌ها در تهران و سایر شهرها شکل بگیرد. ما معتادان را جمع‌آوری و نگهداری می‌کنیم و آموزش هم می‌دهیم اما کاری پیدا نمی‌کنند که مشغول شوند. باید نسبت به این موضوع توجه جدی صورت بگیرد.

وی درباره نارضایتی مردم از موتور سواران تهران افزود: گاهی اوقات شاهد این هستیم که موتورسواران مسافرکشی می‌کنند و در خلاف مسیر حتی مبلغ بیشتری از مسافران می‌گیرند؛ پلیس باید در مورد موضوع فکر و برنامه‌ریزی کند و ما هم باید فکری کنیم.

چمران با اشاره به وقوع یک حادثه تلخ در تهران در روز گذشته، خاطرنشان کرد: شاید حادثه به بزرگی حادثه خلازیر نبود، اما در نوع خود بزرگ بود؛ گویا ما برای جان انسان ها ارزش قائل نیستیم. انسان بدون تنفس نمی تواند زندگی سالم داشته باشد و شاهد بودیم با حمله به یک بوستان، اصرار داشتند بوستان تخریب شود و با حضور نیروهای فراوان پلیس اقدام به تخریب کردند و وقتی نیروهای شهرداری برای مقابله آمدند، آنها را کنار زدند.
  • نیستانک ارسالی در

    این مسئول عزیز چشماهیش معتادین را بعلت ت لفن های مردم و شکایات می‌بیند ولی درخت ب لوار کشاورز چندین ساله را شمشادی بیش نمی ‌بیند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها