|
کدخبر: 204806

عضو شورای شهر لاهیجان خبر داد؛

توسعه لاهیجان در سایه همدلی مسئولان

امیر حسین علیزاده عضو شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با تبریک به رضا زنده دل، شهردار جدید لاهیجان برای وی در این سمت آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی کلیه مسئولین لاهیجان، گامهای اساسی برای رشد و توسعه لاهیجان برداشته شود و شورای دور ششم نیز کارنامه قابل قبولی در پایان دوره ارائه دهد.

شهری توسعه لاهیجان در سایه همدلی مسئولان

خزانه دار شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری و عدم پرداخت حقوق و معوقات آنان، از شهردار لاهیجان خواست پرداخت حقوق و مزایای پرسنل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

امیر حسین علیزاده از شهرداری خواست برای لایه روبی رودخانه های شهر  با توجه به مسایل زیست محیطی آن اقدام لازم را معمول دارد.

وی با اشاره به ترافیک حاصل شده از نصب سرعت گیر در میدان ابریشم خواستار چاره اندیشی در این خصوص شد.

علیزاده از شهردار خواست مکاتبات لازم را با اداره میراث جهت ترمیم پل خشتی انجام  داده و همچنین برای بازدید مستمر از محلات کمتر توسعه یافته لاهیجان برنامه ریزی لازم را صورت دهد .

فرشید فلاح مجد سخنگوی شورای شهر لاهیجان: استان ما دیگر جایی برای آزمون و خطا نیست و نباید محلی برای آزمایش و تجربه افراد غیر بومی باشد

 

فرشید فلاح مجد سخنگوی شورای شهر لاهیجان نیز در جلسه شورای شهر لاهیجان در این جلسه با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری لاهیجان از جمله حقوق و مزایای عقب افتاده آنان و مشکلات عمده شهر، شروع به کار مهندس زنده دل را به عنوان شهردار جدید لاهیجان تبریک گفت و برای وی در این مسیر پر فراز و نشیب  آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان بتوان کارنامه مثبتی در پایان دور ششم شورا به مردم شریف لاهیجان ارائه نمود.

فلاح مجد با قدردانی از حضور محترم مسئولین و فرهیختگان و اعضای محترم شورای تأمین شهرستان لاهیجان و اعضای محترم ادوار گذشته شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم تودیع و معارفه شهردار، از اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و بخصوص اصحاب رسانه که به دلیل شرایط کرونا امکان دعوت از آنان میسر نشد عذرخواهی نمود.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان ادامه داد: انشاالله در هفته‌ آتی اینجانب به عنوان سخنگوی شورای شهر لاهیجان در خدمت اصحاب رسانه خواهم بود و درحد توان پاسخگوی سوالات خبرنگاران عزیز خواهم شد.

وی گفت:از مدیران استانی گیلان، جناب استاندار و معاون عمرانی ایشان گله مندم، چرا که شهر لاهیجان، به عنوان شهر نمونه گردشگری طبیعی تاریخی ایران ثبت شده است و پایتخت چای کشور بوده و مهد علما و اندیشمندان و فرهیختگانی به نام است و انتظار داشتیم مسئولان ارشد استان در مراسم معارفه شهردار لاهیجان حضور می‌یافتند و ما به عنوان نمایندگان مردم مشکلات و مسائل شهر از جمله مشکل پسماند، آسفالت، حقوق پرسنل خدوم و محترم شهرداری را به سمع و نظر آنان می رساندیم.

وی گفت: به عنوان منتخب مردم لاهیجان در شورای اسلامی شهر از مجمع نمایندگان محترم گیلان در مجلس، می‌خواهم برای انتخاب استاندار بومی تلاش کنند و از این مهم حمایت نمایند چرا که استان ما دیگر جایی برای آزمون و خطا نیست و نباید محلی برای آزمایش و تجربه افراد غیر بومی باشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها