|
کدخبر: 204522

مهران مهرابپور، نائب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله مطرح کرد؛

به زودی تمام باشگاههای ورزشی ساماندهی می شوند

مهندس مهران مهرابپور، نائب رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی چاف و چمخاله با بیان این مطلب که بزودی تمام هیئت های ورزشی چاف و چمخاله ساماندهی می شوند ابراز داشت: برای رشد و توسعه ورزش این شهر باید ابتدا ظرفیت ها و پتانسیل های لازم را شناسایی و مورد بررسی قرار داد تا بتوانیم جهت ارتقاء ورزش این شهر گام های موثر برداریم.

ورزش به زودی تمام باشگاههای ورزشی ساماندهی می شوند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله در در اولین نشست این کمیسیون که ظهر امروز با حضور پیشکسوتان ورزشی و برخی روسای باشگاههای ورزشی برگزار شد اظهار داشت: امروز وظیفه شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله است تا برای پیشرفت ورزش این شهر، ظرفیت ها و امکانات لازم را فراهم برای ورزشکاران و باشگاه ها فراهم نماید.

مهرابپور تصریح کرد: شهر چاف و چمخاله در حال حاضر دارای باشگاههای ورزشی نظیر الماس، پیام چاف، باشگاه ساحلی نشینان چمخاله و باشگاه ورزشی تفریحی ارشیا است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر هیئت های ورزشی کشتی، والیبال، قایقرانی، تیراندازی و فوتبال در این شهر دایر می باشد که انشالله در آینده نزدیک، بودجه فرهنگی ورزشی جهت ساماندهی آنها به شورای شهر ارجاع داده خواهد شد تا مورد برسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است دیگر اعضای این کمیسیون، مهندس وفایی، مهندس آژیر و مهندس مهرخواه هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها