|
کدخبر: 277424

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی شاه‌چراغ + تصاویر

پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا صادقی، امین حیایی، کامبیز دیرباز و شمار دیگری از هنرمندان مشهور در صفحات مجازی خود نسبت به حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ(ع) واکنش نشان دادند.

سینما و تلویزیون واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی شاه‌چراغ + تصاویر

بعد از حادثه دلخراش شب گذشته در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) (شاهچراغ) برخی از هنرمندان در صفحات مجازی خود به این حادثه واکنش نشان دادند. چهره‌هایی مانند حبیب رضایی، رضا صادقی، امین حیایی، پرویز پرستویی، کامبیز دیرباز و شمار دیگری از هنرمندان شناخته شده.

پرویز پرستویی اینگونه تسلیت خود را نشان داد:

پرویز-پرستویی

حبیب رضایی بازیگر و بازیگردان سینمای ایران نیز در پستی واکنش خود را نشان داد و برای زائران بی‌گناه افسوس خورد:

حبیب-رضایی

رضا صادقی خواننده محبوب نسل جوان نیز واکنش خود را اینگونه نشان داد:

رضا-صادقی

کامبیز دیرباز بازیگر کشور نیز در پست اینستاگرامی خود نوشت:

کامبیز-دیرباز

در میانه ناآرامی‌ها و تنش‌آفرینی‌های اخیر فضا برای دور جدید فعالیت گروهک‌های تروریستی و تکفیری در برخی نقاط کشور فراهم شده و اعضای این گروهک‌ها دست به کشتار هدفمند اقشار گوناگون مردم می‌زنند.

برخی از چهره‌های هنری در ایام پس از درگذشت سوزناک مهسا امینی، نسبت به برخی رویکردها انتقاد کرده و خواستار اصلاح و بازنگری درباره آن شدند و برخی دیگر نیز رویه خود در قضاوت یک جانبه درباره وقایع پیش آمده در کف خیابان را با دعوت به خویشتنداری و مهیاسازی شرایط گفتگو و تعامل به منطور تحفظ از ایران یکپارچه تغییر داده‌اند. حجم زیاد تنازعات و التهابات چند هفته اخیر برخی را در اتخاذ سویه دیگری از مواضع، سخت و ایدئولوژیک کرده است و به نظر می‌رسد «گذر زمان» بتواند شرایط را به نفع هم‌اندیشی و هم‌فکری در بستر مدارا فراهم سازد.

با همه این اوصاف و علی‌رغم سانسور غیرانسانی و غیراخلاقی حادثه تروریستی شب گذشته در رسانه‌های فارسی زبان خارجی موجب نشد که هنرمندان ایرانی، همانند جریانات بیگانه نسبت به خون‌های ریخته شده هموطنان خود بی‌تفاوت باشند و با صدور پیام‌‌هایی، داغداری و همراهی خود با خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی حمله به حرم شاه‌چراغ(ع) را تسلیت گفتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها