|
کدخبر: 207731

معرفی ۷ فیلم و سریال خارجی جذاب برای عاشقان سینما

بعد از شیوع ویروس کرونا صنعت سریال سازی و سینما در دنیا تلاش کرد دوران جدیدی را تصویر کند و با تولید آثار متفاوت و مخاطب پسند مخاطبانی که در دوران قرنطینه به سر می برند را سرگرم کند. سال ۲۰۲۱ برای سینمای جهان یک سال متفاوت است که فیلم های خوبی را می توان در این دوران برای تماشا انتخاب و پیشنهاد کرد. filimo.com به عنوان بزرگترین پلتفرم نمایش خانگی با نمایش فیلم ها و سریال های مطرح دنیا با دوبله و زیرنویس اختصاصی تلاش می کند در تماشای به روز این آثار در کنار مخاطبان باشد. در ادامه مروری داریم بر آثاری که در این زمینه ساخته شده است.

سریال نه غریبه کامل

«نه غریبه کامل»، مینی سریالی در ژانر وحشت، رازآلود-هیجان انگیز و محصول کشور امریکا در سال ۲۰۲۱ است و بازیگرانی همچون نیکول کیدمن و لوک ایوانز در آن ایفای نقش کرده اند. داستان این مجموعه در یک مرکز سلامت روان اتفاق می افتد. ۹ زن و مرد به این مرکز مراجعه می کنند تا بتوانند زندگی خود را بهبود یابند. ماشا، مدیر این مجموعه، مسئولیت دارد در طی ۱۰ روز، در کنار نظارت بر روند بهبودی آن ها، به آن ها کمک کند تا بتوانند انرژی ذهنیشان را باز یابند. اما این نه نفر که کاملا با یکدیگر غریبه هستند، اتفاقی غیر منتظره را در پیش رو دارند.

سریال 9 غریبه کامل در فیلیمو

سریال نه غریبه کامل به کارگردانی Jonathan Levine در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و هیجان انگیز است. در این سریال تیفانی بون، الیلا براون، بابی کاناوله، لوک ایوانز، ملوین گرگ، نیکول کیدمن، اشر کدی، مانی جاکینتو، رجینا هال، ملیسا مک کارتی , مایکل شنون به هنرمندی پرداخته‌اند. برای تماشای آنلاین فیلم نه غریبه کامل به فیلیمو مراجعه کنید.

فیلم خاطره پردازی

«خاطره پردازی»، فیلمی در ژانر علمی،تخیلی-عاشقانه و محصول کشور امریکا در سال ۲۰۲۱ است. این فیلم محصول شبکه «اچ بی او مکس» است و بازیگرانی همچون «هیو جکمن» در آن ایفای نقش کرده اند. داستان این فیلم درباره نیک بنیستر، کارآگاه خصوصی ذهن است که در دنیای فریبنده گذشته کند و کاو می کند. اما زمانیکه مشتری جدیدش به نام می از راه می رسد، زندگی اش تغییر می کند. پس از مدتی می ناپدید می شود و نیک مصمم است تا با تمام وجود بجنگد و حقیقت پشت ماجرای ناپدیدی او را کشف کند.

فیلم خاطره پردازی به کارگردانی لیزا جوی در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی است. در این فیلم ربکا فرگوسن، هیو جکمن، ناتالی مارتینز، تندیوی نیوتن، آنجلا سارافیان , کلیف کرتیس به هنرمندی پرداخته‌اند. برای تماشای آنلاین فیلم خاطره پردازی به فیلیمو مراجعه کنید.

فیلم دختر شیرین

«دختر شیرین»، فیلمی در ژانر اکشن-درام و هیجان انگیز، به کارگردانی «برایان مندوزا» و محصول سال 2021 سینمای آمریکاست. داستان این فیلم درباره مردی است که همه چیزش را از دست داده و با خود عهد می بندد تا علاوه بر محافظت از دخترش که تنها کسی است که برای او باقی مانده، در مورد کسانی که مسئول مرگ همسرش هستند، عدالت را به اجرا درآورد...

شاید برایتان جالب باشد: آرشیو کاملی از فیلم های اکشن جدید در وب سایت فیلیمو

فیلم دختر شیرین به کارگردانی برایان اندرو مندوزا در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز است. در این فیلم ایزابلا مرسد، جیسون موموآ، آدریا آرجونا، ایمی برنمن , جاستین بارتا به هنرمندی پرداخته‌اند. برای تماشای آنلاین فیلم دختر شیرین به Filimo مراجعه کنید.

فیلم چشمان مار

«چشمان مار»، فیلمی در ژانر اکشن-ماجراجویی و فانتزی، به کارگردانی «روبرت شونتکه» و محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای کانادا و آمریکا و از تولیدات کمپانی پارامونت پیکچرز است. این فیلم که سومین قسمت از سری فیلم های جی.آی. جیو می باشد، براساس شخصیت «چشمان مار» ساخته شده است.

تماشای آنلاین در فیلیمو فیلم چشمان مار

فیلم چشمان مار به کارگردانی روبرت شونتکه در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کانادا و آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی است. در این فیلم سامرا ویوینگ، هنری گلدینگ، اورسولا کوربیرو، ایکو اویس، پیتر منسا , تاکه هیرو هیرا به هنرمندی پرداخته‌اند. برای تماشای آنلاین فیلم چشمان مار به فیلیمو مراجعه کنید.

فیلم یک جای معمولی

«یک جای معمولی»، فیلمی در ژانر درام-خانوادگی و اجتماعی، به کارگردانی «اوبرتو پازولینی» و محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای انگلیس و ایتالیاست. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی معتبری چون ونیز، موفق شد نامزد دریافت ۱۰ جایزه و برنده ۴ جایزه همچون «بهترین فیلم» شود. این فیلم که با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده، داستان یک نظافتچی سی و پنج ساله به نام «جان» را روایت می کند که زندگی خود را پس از فوت همسرش در حین زایمان، وقف پسرش کرده است. اما پس از اینکه می فهمد که تنها چند ماه بیشتر زنده نمی ماند، سعی می کند هر طور که شده از پسرش در برابر این واقعیت وحشتناک محافظت نماید...

فیلم یک جای معمولی به کارگردانی اوبرتو پازولینی در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و ایتالیا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جیمز نورتون، آیلین اوهیگینز، ولین کین، کیث مک ارلین , شان اسلون به هنرمندی پرداخته‌اند. برای تماشای آنلاین فیلم یک جای معمولی به فیلیمو مراجعه کنید.

فیلم لوکسور

«فیلم لوکسور»، به کارگردانی زینا دورا در سال ۲۰۲۰ میباشد و محصول مشترک کشورهای کانادا و امارات متحده عربی است. این فیلم در ژانر عاشقانه ساخته شده و اندریا ریسبورو و مایکل لندز در آن حضور دارند. حنا، کارگر امدادرسانی انگلیسی، به شهر باستانی لوکسور بازمیگردد و عشق سابق خود سلطان ملاقات می کند. او تلاش می کند انتخاب های گذشته اش را با وضعیت کنونی خود مطابقت دهد.

فیلم لوکسور به کارگردانی زینا دورا در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کانادا و امارات متحده عربی و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آندریا ریسربوروگ، مایکل لندز، شیرین رضا، کریم صالح , احمد طلعت به هنرمندی پرداخته‌اند. برای تماشای آنلاین فیلم لوکسور به فیلیمو مراجعه کنید.

فیلم سرزمین آواره ها

«سرزمین آواره ها»، فیلمی در ژانر درام-خانوادگی و محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای آمریکا و آلمان است. این فیلم با حضور در جشنواره های بین المللی جمعا توانست نامزد دریافت ۱۰۹ جایزه در رشته های مختلف هنری شود و نهایتا ۶۴ عنوان جایزه را با خود به خانه ببرد. سرزمین آواره ها، داستان زن ۶۰ ساله ای را روایت می کند که پس از رکود اقتصادی بزرگ آمریکا و از دست دادن زندگی اش، تصمیم می گیرد سفری ماجراجویانه را از غرب کشور آمریکا آغاز کند و زندگی اش را در ون کوچکش و به مثابه عشایر بگذارند.

فیلم سرزمین آواره ها به کارگردانی کلوئی ژائو در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و آلمان و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فرانسیس مک دورمند، گی دفارست، پاتریشیا گریر، لیندا می , آنجلا ریز به هنرمندی پرداخته‌اند. برای تماشای آنلاین فیلم سرزمین آواره ها به فیلیمو مراجعه کنید.

وب سایت فیلیمو

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر