|
کدخبر: 200280

بازیگر خانم: دمتان گرم که به ظاهرم توهین می کنید

سوسن پرور گفت:‌در فضای مجازی شاهد یکسری توهین‌ها و انتقادات در مورد ظاهرم هستم از همین‌جا به آنان می‌گویم دمتان گرم، وقتی مرا مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید به افزایش تعداد فالوورها و دیده شدنم کمک می‌کنید.

سینما و تلویزیون بازیگر خانم: دمتان گرم که به ظاهرم توهین می کنید

سوسن پرور درباره حضورش در فیلم "بوتاکس" و بازی در کارهای کمدی، کلبه عموپورنگ و توهین‌های فضای مجازی گفت‌وگو کرد. او با اشاره به حضور در فیلم سینمایی "بوتاکس" به کارگردانی کاوه مظاهری، افزود: حضور در این کار برایم تجربه شیرینی بود خوشحالم که در جشنواره بین‌المللی فجر و دیگر جشنواره‌ها در خارج از کشور خوش درخشیده، حضور در این فیلم برایم موقعیتی خوب از جانب خدا بود. خوشبختانه با توجه به اینکه در فیلم "بوتاکس" در ژانر جدّی ظاهر شدم مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفت، چرا که من در نقش کمدی شناخته شدم، همچون جواد عزتی که اغلب کمدین بود ولی دیدیم که در زخم کاری خوش درخشید.

این هنرمند، با بیان اینکه در حال حاضر یک مقدار توازن اتفاقات خوب و بد به هم خورده است، گفت: بنده با اینکه فردی بشدت انرژی مثبت و امیدوار بودم، حفظ روحیه برایم کار سختی شده و اصلا به سمت رویاپردازی نسبت به آینده نمی‌روم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مشغول ایفای نقش در کلبه عموپورنگ و یک سریال برای پلتفرم‌های خانگی است، ادامه داد: در فضای مجازی شاهد یکسری توهین‌ها و انتقادات در مورد ظاهرم هستم از همین‌جا به آنان می‌گویم دمتان گرم، وقتی مرا مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید به افزایش تعداد فالوورها و دیده شدنم کمک می‌کنید.

پرور با اشاره به رابطه دوستی با مرحوم ماه‌چهره خلیلی، گفت: فوت ماه‌چهره برایمان تلخ بود، آشنایی ما به سال ۱۳۹۲ کار تئاتری ساخته اتابک مهربان برمی‌گردد، او فردی بود که عمق زندگی خودش زیاد بود و عمق زندگی اطرافیانش را زیاد می‌کرد، بسیار مهربان بود تا جایی که با خودم می‌گویم این دنیا آن هم در این روزهای تلخ لیاقت این افراد را ندارد و خوبان را می‌برد.

این بازیگر در پاسخ به سؤال مجری در خصوص اینکه پیشنهادتان به افرادی که تمایل به بازیگر شدن دارند چیست؟ عنوان کرد:  ظاهر مهم است اما قطعاً همه‌چیز نیست، علاقه‌مندان به این حرفه ایده‌ها و کار را از فضای مجازی موبایل خود آغاز کرده و فالوور جذب کنند و بدانند که روزی مهمان چنین برنامه‌هایی خواهند شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر