|
کدخبر: 196083

تیپ جدید فریبا نادری حاشیه ساز شد + عکس

فریبا نادری عکسی با استایل جدید در کنار کیک تولدش در فضای مجازی منتشر کرد. لباس حریر این خانم بازیگر که توسط کاربران شیشه ای و بدن نما خوانده شده است این عکس را پرحاشیه کرد!

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ است. فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری ۸ سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد.

در ادامه عکسی از فریبا نادری را با استایل جدید مشاهده می کنید.

ازدواج اول فریبا نادری با ۲۷ سال اختلاف سن

فریبا نادری در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۰ ساله بود با مسعود رسام کارگردان ۴۷ ساله که اختلاف سنی آنها به ۲۷ سال می رسید وارد یک رابطه عاشقانه شد و در نهایت این دو سال ۱۳۸۵ باهم ازدواج کردند.

فریبا+نادری

ماجرای عشق و عاشقی فریبا نادری

بعد از آشنایی با مسعود و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد، عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد و شاید خیلی های فکر می کنند من از بیماری او خبر نداشتم و تن به این ازدواج دادم اما من از سال ۸۳ می دانستم مسعود سرطان دارد و زمانی که با او ازدواج کردم دکترها گفتند شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق و امید باعث شد تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد.این زوج هیچ فرزندی مشترکی نداشتند، دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می باشد.

ازدواج دوم فریبا نادری

۸ سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد.

فریبا+نادری۲

ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند ۹۶ می باشد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر