|
کدخبر: 189217

مهناز افشار با چهره ای جدید! + عکس

مهناز افشار در ۲۱خرداد ۱۳۵۶در تهران بدنیا آمد. مهناز افشار دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و مهناز افشار برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ مهناز افشار در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. مهناز افشار در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند.

مهناز+افشار

مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد. مهناز افشار در خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.رشته تحصیلی مهناز افشار در دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر