|
کدخبر: 184258

حواشی شهاب مظفری در مسیر بازیگر شدن!

خانه شیشه‌ای نام یک فیلمی سینمایی به کارگردانی امیر پورکیان است که قرار است مظفری به عنوان یکی از نقش های اصلی فیلم جلوی دوربین برود.

سینما و تلویزیون حواشی شهاب مظفری در مسیر بازیگر شدن!

شهاب مظفری خواننده پاپ،با انتشار موزیک ویدیویی به سبک رپ در صفحه اینستاگرامش یاس (یاسربختیاری)، رپر سرشناس را دیس کرده است. موسیقی رپ مظفری سبک دیده نشده‌ای از او است و مخاطبان بسیار اندکی را جذب کرده و از طرفی هم خشم طرفداران یاس را برانگیخته است.  

شهاب مظفری در موزیک ویدیوی جدیدش با گفتن جملاتی چون، رپر سفارشی تمومه برو بگیر بشین، سعی دارد تا به سبک یاس جواب انتقادش را بدهد، اما جوابی که بسیار کهنه شده و احتمالا با قصدی که قبلا درباره آن برنامه ریزی شده است، وارد این حاشیه سازی می‌شود.

هرچند تاکنون یاس ترجیح داده به سکوتش ادامه دهد، اما هم سبک هایش و طرفداران موسیقی رپ حسابی از خجالت مظفری درآمده اند. به زبان رپر‌ها اگر بگوییم خواننده هایی، چون سهراب امجی، امیر اپیکور و آرتا به شهاب مظفری در اینستاگرام دیس‌بک داده اند.

از سوی دیگر هم هواداران یاس در توئیتر و اینستاگرام به صفحه شخصی مظفری حمله کرده و به مخالفت با اقدام جدید او پرداخته اند.

البته اگر بازخورد موزیک ویدیوی جدید شهاب مظفری را بررسی کنید، می‌بینید که اثرات مثبت جنجال به راه افتاده او بیشتر از اثرات منفی بوده است. چراکه در طول ۴۸ ساعت موزیک جدیدش ۳ میلیون و دویست و هشتاد وهشت هزار بازدید داشته است، این بازدید در مقایسه با دیگر موزیک هایش رکوردی جدید محسوب می‌شود.

اما انگار مظفری قصد ندارد به جنجالش پایان دهد. او ساعات گذشته با انتشار پستی جدید با عنوان خانه شیشه ای، عنوان کرد: «گفته بودم یه رو حرف می‌زنم، نگفته بودم؟ حالا وقتشه». مظفری در متن پستش هم تاکید کرده است: «خدا با من است، مترسک از زمین برید پاااشو، لباس باغبونو آتیش زد»

عنوان خانه شیشه‌ای نام یک فیلمی سینمایی به کارگردانی امیر پورکیان است که قرار است مظفری به عنوان یکی از نقش های اصلی فیلم جلوی دوربین برود. براساس اعلام روابط عمومی پروژه خانه شیشه ای، شهاب مظفری در این فیلم نقش یک خواننده آزاده را بازی می‌کند که با ایستادن در مقابل مافیا و افشاگری، قید استیج را می‌زند.

به اعتقاد برخی منتقدان، جنجال سازی های اخیر او برای جذب مخاطب برای به تماشا نشستن تجربه جدید شهاب مظفری جدید در دنیای بازیگری است. این منتقدان می گویند که بازیگری مظفری هم همچون صدایش تعریفی نخواهد داشت و باید منتظر یک مبتذل تازه در سینما باشیم.
 
اما خبر بازی شهاب مظفری در یک سریال، اتفاقی جالب برای هواداران او بود و برخی از آن ها به حمایت از مظفری پرداخته اند.
منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها