|
کدخبر: 149830

۵ فیلم برتر آدرین برودی + لینک دانلود

آدرین برودی بازیگر برنده جایزه اسکار امریکایی است. برودی یکی از چهره ‌های مطرح سینمای هالیوود است که توانست با بازی خارق العاده خود در فیلم به یادماندنی پیانیست، جایزه اسکار را از آن خود کند و هنر خود را به رخ جهانیان بکشد.

سینما و تلویزیون  ۵ فیلم برتر آدرین برودی + لینک دانلود

آدرین برودی متولد ۱۴ آوریل ۱۹۷۳ است. عمده شهرت برودی به خاطر بازی در فیلم پیانیست در سال ۲۰۰۲ و دریافت جایزه اسکار در همان سال بوده ‌است. آدرین فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۹۸۹ آغاز کرد. نکته قابل توجه در مورد برودی، این است که او جوان ترین بازیگری است که در سن ۲۹ سالگی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، برنده جایزه سزار بهترین بازیگر مرد و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جامعه ملی منتقدان فیلم شده است. در این گزارش بهترین آثار آدرین برودی را به شما معرفی می کنیم.

 پیانیست The Pianist

  • ژانر: بیوگرافی، جنگی
  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

پیانیست

فیلم The Pianist محصول کشور فرانسه و در ژانر بیوگرافی، جنگی می‌باشد و به کارگردانی Roman Polanski در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. در فیلم پیانیست بازیگرانی چون Adrien Brody، Emilia Fox، Frank Finlay، Thomas Kretschmann، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم بر پایه کتابی با همین نام نوشته ولادیسلاو اشپیلمان که خودش از بازماندگان واقعه هولوکاست است ساخته شده‌است. فیلم پیانیست موفق به دریافت جوایز متعددی از جمله نخل طلا در جشنواره کن، و سه جایزه اسکار شده‌است. فیلم پیانیست (The Pianist) در طول روزهایی که شهر ورشو پایتخت لهستان به اشغال نیروهای آلمان نازی درآمده و محله‌های یهودی‌نشین یکی پس از دیگری تخریب می‌شوند، یک موسیقی‌دان یهودی برای حفظ جان خود دست به هرکاری می‌زند.

لینک دانلود فیلم

 هتل بزرگ بوداپست The Grand Budapest Hotel

  • ژانر: جنایی، ماجراجویی
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

هتل-بزرگ-بوداپست

فیلم The Grand Budapest Hotel محصول کشور آلمان و در ژانر جنایی، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Wes Anderson در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در فیلم هتل بزرگ بوداپست بازیگرانی چون Adrien Brody، F. Murray Abraham، Mathieu Amalric، Ralph Fiennes، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم هتل بزرگ بوداپست (The Grand Budapest Hotel) در سال ۱۹۳۰ که دولتی فاشیست در حال قدرت گرفتن است و شعله جنگ در حال روشن شدن، هتل بزرگ "بوداپست" به واسطه تلاش فراوان مهماندار و شاگردش به یکی از برترین تفریحگاه‌های اروپا تبدیل شده است. یکی از مشتریان همیشگی هتل می‌میرد و یک نقاشی ارزشمند به مهماندار می‌رسد، با این اتفاق همه چیز تغییر می‌کند.

لینک دانلود فیلم

خط باریک سرخ The Thin Red Line

  • ژانر: درام، جنگی
  • امتیاز: ۷.۶ از ۱۰

خط-باریک-سرخ

سرباز ویت (جیم کاویزل) یکی از اعضای ارتش ایالات متحده است که در حاشیه اقیانوس آرام و جزیره‌ای به نام گوادال کانال زندگی می‌کنند. وی رابطه صمیمی با بومیان داشته و روزگار خوبی را سپری می‌کند؛ تا اینکه گروهبان والش (شان پن) به او فرمان می‌دهد تا خود را برای جنگ در برابر ژاپنی‌ها آماده کند. کم کم سایر اعضای گروه نیز در جزیره مستقر شده و هر یک برای مقاصد مختلف، با تمام وجود در برابر دشمن مقاومت می‌کنند. آدریان برودی در نقش یکی از سربازان امریکایی به روی صحنه می‌رود.

لینک دانلود فیلم

دارجلینگ محدود The Darjeeling Limited

  • ژانر: ماجراجویی، کمدی، درام
  • امتیاز: ۷.۲ از ۱۰

دارجلینگ-محدود

یک فیلم در سبک کمدی-درام به کارگردانی وس اندرسن است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. سه برادر به نام‌های فرانسیس، پیتر و جک ویتنی پس از مرگ پدرشان تصمیم می‌گیرند علیرغم اختلافاتی که با ‌یکدیگر دارند، به سفری مشترک رفته و مادرشان را برای حضور در مراسم تدفین پدر قانع کنند. آنها برای رسیدن به ‌محل اقامت مادرشان، باید طول هندوستان را با قطار طی کرده و به اقامت گاه مادرشان-یک صومعه- برسند. در طول ‌راه حوادثی-از جمله رابطه جک با ریتا مهماندار زیبای قطار و دوست دختر رئیس قطار- باعث می‌شود تا از قطار ‌بیرون انداخته شوند و سفرشان نیمه کاره بماند. اما تلاش سه برادر برای نجات کودکانی که هنگام گذر از رودخانه دچار ‌حادثه می‌شوند و شرکت در مراسم تدفین یکی از آنها سبب اتحاد مجددشان شده و تصمیم به ادامه راه می‌گیرند. اما ‌زمانی که به صومعه رسیده و با مادر خود روبه‌رو می‌شوند، در می‌یابند که وی به هیچ وجه خیال ندارد تا در مراسم ‌تدفین شرکت کند.

لینک دانلود فیلم

 کینگ کونگ King Kong

  • ژانر: اکشن، درام
  • امتیاز: ۷.۲ از ۱۰

کینگ-کونگ

فیلم King Kong محصول کشور آلمان و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Peter Jackson در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. در فیلم کینگ کونگ بازیگرانی چون Adrien Brody، Jack Black، Naomi Watts، Thomas Kretschmann، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم کینگ کونگ (King Kong) در سال ۱۹۳۳ تهیه کننده‌ای جاه طلب بازیگران و خدمه ی یک کشتی را متقاعد می‌کند که برای فیلمبرداری به جزیره ی جمجمه بروند. در آنجا آنها با "کونگ"، یک میمون غول پیکر برخورد می‌کنند.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها