|
کدخبر: 145813

دانلود جذاب‌ ترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰

در این گزارش انیمیشن‌های دلنشین و دیدنی ۲۰۲۰ را برای شما دسته بندی کردیم.

سینما و تلویزیون دانلود جذاب‌ ترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰

این روزها که قرنطینه‌ی اپیدمیک تحمیل شده بر مردم بسیاری از کشورهای جهان، همه را خانه‌نشین کرده است و علاقمندان فیلم و سینما حسابی سرگرم تماشای آثار موردعلاقه‌شان شده‌اند، بد نیست که نگاهی به بهترین شاهکارهای تاریخ انیمیشن‌سازی بیندازیم که شامل چند اثر ماندگار می‌شوند. انیمیشن‌هایی که ثابت شده، حتی با گذشت چندین دهه از ساختشان، نمی‌توان تاریخ انقضایی برای آنها درنظر گرفت. حال میخواهیم شما را با بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

 روح Soul

  • ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویانه
  • امتیاز: ۸.۳ از ۱۰

روح

انیمیشن روح محصول کشور امریکا و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Kemp Powers در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در انیمیشن روح بازیگرانی چون Graham Norton، Jamie Foxx، Rachel House، Tina Fey، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. جو یک معلم موسیقی است که زندگی هیچوقت بر وفق مرادش نبوده است. او به موسیقی جاز علاقه ی زیادی دارد و در نواختن نیز مهارت دارد. او به دنیایی دیگر سفر کرده تا به یک نفر کمک کند که علاقه ی واقعی‌اش را پیدا کند و بعد از این اتفاق متوجه می‌شود که داشتن روح به چه معناست.

لینک دانلود انیمیشین

 روبه جلو Onward

  • ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویانه
  • امتیاز: ۷.۵ از ۱۰

رو-به-جلو

انیمیشن به پیش محصول کشور امریکا و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Dan Scanlon در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در انیمیشن به پیش بازیگرانی چون Chris Pratt، Julia Louis-Dreyfus، Octavia Spencer، Tom Holland، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. در دنیایی که موجودات افسانه‌ای ساکن آن هستند، دو برادر نوجوان از نژاد پریان، به نام‌های ایان و بارلی لایتفوت، عازم سفری ماجراجویانه می‌شوند تا با پیدا کردن یک شی جادویی و اسرارآمیز، پدر مرحوم‌شان را به دنیای خود بازگردانند.

لینک دانلود انیمیشین

غارنشینان ۲ عصر جدید The Croods: A New Age

  • ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویانه
  • امتیاز: ۷.۰از ۱۰

غار-نشینان

انیمیشن غارنشینان ۲ عصر جدید به دنبال قسمت نخستین این انیمیشن زیبا و جذاب ساخته شده و در سال ۲۰۲۰ اکران گردید، در این قسمت خانواده غارنشین داستان توسط یک خانواده جدید به چالش کشیده می‌شوند، خانواده غارنشین جدید ادعا دارند که از آنها باهوش تر و تکامل یافته تر هستند.

لینک دانلود انیمیشن

انیمیشن شیرشاه ۲

  • ژانر: انیمیشن ، خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۵ از ۱۰

شیر-شاه۲

انیمیشن شیرشاه ۲ محصول کشور استرالیا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Darrell Rooney در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است. در انیمیشن شیرشاه 2 بازیگرانی چون Andy Dick، Matthew Broderick، Neve Campbell، Robert Guillaume، و... به ایفای نقش پرداخته اند. انیمیشن شیرشاه ۲ (The Lion King II: Simba's Pride)  سیمبا و نالا صاحب یک دختر بنام کیارا شدند. تیمون و پومبا به عنوان مراقب این بچه انتخاب شدند اما کیارا از دست آنها به راحتی فرار می کند و به سرزمین های ممنوعه پا می گذارد. او در آن سرزمین با بچه شیری به نام کوو آشنا شده و با یکدیگر دوست می شوند. اما او و والدینش نمی دانند که کوو پسر زایرا است. او قصد دارد کوو را با سرنگونی سیمبا به پادشاه تبدیل کن

لینک دانلود انیمیشن

روی ماه (Over the Moon)

  • ژانر: انیمیشن، خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

روی-ماه

انیمیشن روی ماه محصول کشور چین و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Glen Keane در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در انیمیشن روی ماه بازیگرانی چون Brycen Hall، Glen Keane، John Cho، Ruthie Ann Miles، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان دختری به نام فی فی را دنبال می‌کند که از طریق والدینش با چانگ‌ای، الهه ی چینی روی ماه آشنا می‌شود. پس از درگذشت مادرش فی فی در تلاش است تا وجود چانگ‌ای را اثبات کند و به همین منظور یک سفینه ی فضایی می‌سازد که به اندازه ی کافی قدرتمند است تا او را به ماه برساند و با این شخصیت افسانه‌ای ملاقات کند. نکته جالب در مورد «روی ماه» این است که این نخستین تجربه کارگردانی گلن کین است. او سال‌ها در شرکت پیکسار حضور داشته و در فیلم‌های مهمی همچون «علاءالدین» و «رالف خراب‌کار» در پست‌های مختلف طراحی و انیمیشن فعالیت کرده است. حال بالاخره در سن ۶۶ سالگی، به سراغ نخستین فیلم خود رفته است.

لینک دانلود انیمیشن

سونیک خارپشت (Sonic The Hedgehog)

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

سونیک خارپشت

فیلم سونیک خارپشت محصول کشور کانادا و در ژانر اکشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Jeff Fowler در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم سونیک خارپشت بازیگرانی چون Ben Schwartz، James Marsden، Jim Carrey، Tika Sumpter، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. یک جوجه تیغی آبی انسانی از دنیای دیگر است، که برای فرار از افرادی که به دنبال مهار قدرت او یعنی سرعت فوق العاده او هستند، به زمین آمده است. پس از اتفاقی که باعث قطع برق گسترده و مخفی شدن در شهر گرین هیلز، مونتانا شد، سونیک توسط دولت هدف قرار می‌گیرد که سپس روباتیک مستبد دکتر روبوتنیک (جیم کری) را برای شکار وی استخدام می‌کند.

لینک دانلود انیمیشن

ویلوبی‌ها (The Willoughbys)

  • ژانر: انیمیشن، خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

ویلوبی‌ها

انیمیشن ویلوبی‌ها محصول کشور کانادا و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Cory Evans در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در انیمیشن ویلوبی‌ها بازیگرانی چون Alessia Cara، Maya Rudolph، Terry Crews، Will Forte، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. انیمیشن کمدی و ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریس پرن می‌باشد. این انیمیشن بر اساس کتابی با همین نام است که توسط لوئیس لوری نوشته شده است. داستان درباره فرزندان ویلوبی است که فکر می‌کنند بهتر است مدتی مستقل زندگی کنند و نقشه‌ای می‌کشند تا والدینشان را چند روز به مشافرت بفرستند و به دنبال ماجراجویی خود می‌روند.

لینک دانلود انیمیشن

The Magic School Bus Rides Again سفرهای علمی

  • ژانر: انیمیشن، خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

سفرهای-علمی

انیمیشن سفرهای علمی محصول کشور امریکا و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در انیمیشن سفرهای علمی بازیگرانی چون Birva Pandya، Gabby Clarke، Lynsey Pham، Mikaela Blake، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. اما «آرنولد» نگران است معلم جدید، خواهر کوچکتر خانوم «فریزل» اکوسیستم کلاس را تغییر دهد.

لینک دانلود انیمیشن

انیمیشن دور دنیا ترول‌ها Trolls World Tour

  • ژانر: انیمیشن، خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۱ از ۱۰

دور-دنیا-ترول‌ها

انیمیشن تور جهانی ترول‌ها محصول کشور امریکا و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی David P. Smith در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در انیمیشن تور جهانی ترول‌ها بازیگرانی چون Anna Kendrick، James Corden، Justin Timberlake، Rachel Bloom، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. ملکه پوپی و برنچ با دیدن دنیای متفاوت ترول‌های دیگر و نوع زندگی آنها بسیار شگف زده می‌شوند.زمانی که یک خطر بزرگ دنیای همه ترول‌ها را تهدید می‌کند، پوپی و برنچ و دوستان آنها دوباره آماده جنگیدن می‌شوند.اما این بار بین ترول‌ها ترس و اضطراب زیادی وجود دارد.حالا پوپی و برنچ هستند که باید تصمیم بگیرند که چطور به ترول‌ها کمک کنند.

لینک دانلود انیمیشن

خانواده پاگنده (Bigfoot Family)

  • ژانر: انیمیشن، خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۰ از ۱۰

خانواده-پاگنده

انیمیشن خانواده پاگنده محصول کشور بلژیک و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Ben Stassen در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در انیمیشن خانواده پاگنده بازیگرانی چون Alexis Victor، Frederic Souterelle، Kylian Trouillard، Marie Chevalot، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. پدر خانواده پاگنده بعداز شهرت جدید خود برای مبارزه با یک شرکت استخراج نفت استفاده می‌کند که در حال نابودی طبعیت است اما وقتی پدر پاگنده در جنگل ناپدید می‌شود پسر، مادر، راکون و خرس برای نجات پدر به سمت شمال حرکت می‌کنند.

لینک دانلود انیمیشن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها