|
کدخبر: 124598

انتشارات همراهان جوان ناشر تخصصی کتاب‌های کمیک در ایران

کتاب‌های کمیک در واقع نمایش تصویری از یک رویداد و اتفاق هستند که کودکان و نوجوانان با مطالعه آنها، لذت خواندن کتاب و یادگیری و سرگرم شدن را می‌چشند.

پیگیری داستان شخصیت‌های کارتونی و ماجراهایی که برای آنها اتفاق می‌افتد؛ برای کودکان و نوجوانان همیشه جذاب و هیجان انگیز بوده و روش‌های مختلفی برای این کار ارائه شده است که یکی از بهترین انتخاب‌ها از میان وسایل مرتبط با آن شخصیت کارتونی یا ابرقهرمانی ؛ انتخاب کمیک بوک ( کتاب داستان مصور) آن شخصیت است.

همراهان جوان

کتاب‌های کمیک در واقع نمایش تصویری از یک رویداد و اتفاق هستند که کودکان و نوجوانان با مطالعه آنها، لذت خواندن کتاب و یادگیری و سرگرم شدن را می‌چشند. و همچنین در دنیای امروز که سرانه مطالعه کتاب بسیار پایین آمده، امید است این مدل کتاب‌ها علاقه و انگیزه فرزندانمان را به کتاب و کتابخوانی افزایش دهند.

وقتی انیمیشن هست چرا کتاب؟!

سوالی که شاید ذهن خیلی‌ها را در مورد این سبک کتاب‌ها درگیر کند این است که، وقتی انیمیشن و کارتون‌های این شخصیت‌ها موجود است چرا کتاب آنها را بگیریم؛ پاسخ به این سوال را در موارد زیر مطرح میکنیم

  • در بیشتر موارد داستان‌های کتاب‌ها با داستان‌های انیمیشن آن متفاوت است.
  • کتاب خواندن و مطالعه و علاقه پیدا کردن به آن بسیار امر مهم و قابل توجهی است که در آینده و بزرگ تر شدن کودکان و نوجوانان موضوع مطالعه و کتابخوانی در سبک زندگی آنها را جای می‌دهد.
  • گاهی اوقات فراهم کردن شرایط برای دیدن انیمیشن و کارتون در وسایل الکترونیکی و تلویزیون دشوار می‌شود، اما کتاب به راحتی و در همه جا هم می‌تواند در دسترس باشد و اوقات ما را به خوبی پر نماید.

کتاب

انتشارات همراهان جوان ناشر تخصصی کتاب‌های کمیک در ایران

علاقه روز افزون کودکان و نوجوانان به مطالعه این دست کتاب ها؛ و طراحی‌های بسیار پیشرفته در این مدل کتاب ها، انتشارات همراهان جوان را بر این داشت که بخش عمده فعالیت خود در حوزه نشر کودکان و نوجوانان را به کتاب‌های کمیک و داستان‌های بروز شخصیت‌های کارتونی موجود در دنیا اختصاص دهد و همزمان با انتشار عناوین و شخصیت‌سازی ایرانی در همین قالب به ارائه ترجمه داستان‌های شخصیت‌های مطرح و معروف کارتونی نیز بپردازد که توجه به چند نکته حائز اهمیت است:

  • متون با رعایت حفظ اصل داستان در موارد نیاز مطابق با فرهنگ ایران ترجمه شده
  • تمامی الزامات تصویری طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رعایت شده است.
  • کیفیت چاپ و طراحی‌های بازسازی شده در کتاب‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

پس همین حالا آنلاین خرید نمایید.

کلیک کنید

اینستاگرام: http: //www.Instagram.com/hamrahejavan

تلفن: ۸۸۷۵۳۷۵۷-۰۲۱

https://hamrah-e-javan-book.com/?ref=11

نویسنده: رپورتاژ
  • ناشناس ارسالی در

    منچندتا کتاب ازشون خریدم عالییییییییییی بدون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها