|
کدخبر: 145432

مینی سریال هایی که میخ کوبتان می‌کند + لینک دانلود

مینی سریال ها بهترین گزینه برای افرادی است که حوصله تماشای سریال های طولانی را ندارند.

سینما و تلویزیون مینی سریال هایی که میخ کوبتان می‌کند + لینک دانلود

مینی سریال‌ها نیز در عالم سرگرمی طرفداران خودشان را دارند و شاید شما هم جزء افرادی باشید که پای سریالی نشسته‌اند و به محض پایان یک قسمت، می‌گویند «یه قسمت دیگه ببینم و تمام! ». مینی سریال‌ها گاهی حتی آنقدر خوش‌ساختند که انگار فیلم سینمایی چند قسمتی می‌بینیم. در ادامه بهترین مینی سریال ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

مینی سریال جوخه‌ی برادران (Band of Brothers)

  • ژانر: اکشن، تاریخی
  • امتیاز: ۹.۵ از ۱۰

Band of Brothers

سریال جوخه برادران محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. مینی سریال جوخه‌ی برادارن از آثار کلاسیک مینی‌‌سریال‌ها به حساب می‌آید و ۱۹ سال پیش در سال ۲۰۰۱ با تهیه‌کنندگی مشترک استیون اسپیلبرگ و تام هنکس در شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش شد. زندگی و مخاطرات پیش روی سربازان چترباز در جنگ جهانی دوم سوژه‌ی این مینی‌سریال بود. این مینی سریال دیدنی همچون آثار دیگر استیون اسپیلبرگ هم بسیار پرستاره است و هم بسیار دیدنی که در ۱۰ قسمت می‌توانید ببینید. البته این مینی‌سریال نیز همچون مواردی که پیشتر معرفی شد یک اثر اقتباسی از کتابی با همین نام نوشته‌ی استیون ای. آمبروز است.

لینک دانلود سریال

مینی سریال چرنوبیل «Chernobyl»

  • ژانر: تاریخی، درام
  • امتیاز: ۹.۴ از ۱۰

chernobyl_2_2

سریال چرنوبیل محصول کشور انگلستان و در ژانر تاریخی، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در سریال چرنوبیل بازیگرانی چون Adam Nagaitis، Jared Harris، Jessie Buckley، Stellan Skarsgård، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان مربوط می‌شود به آوریل سال ۱۹۸۶ که نیروگاه هسته‌ای شهر چرنوبیل واقع در اوکراین تحت کنترل حکومت شوروی سابق دچار انفجار می‌شود و فاجعه‌ی چرنوبیل را رقم می‌زند، فاجعه‌ای هسته‌ای که تلفاتش از ۴۰۰۰ تا ۹۳۰۰۰ نفر تخمین زده شده است. این سریال از سوی آکادمی اِمی بهترین مینی‌سریال سال ۲۰۱۹ شناخته شد. مینی سریال دیدنی چرنوبیل را شبکه‌ی اِچ‌بی‌او در ۵ قسمت تولید کرده است.

لینک دانلود سریال

کاراگاه حقیقی – True Detective

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۹.۰ از ۱۰

True Detective

سریال کاراگاه حقیقی محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در سریال کاراگاه حقیقی بازیگرانی چون Colin Farrell، Rachel McAdams، Taylor Kitsch، Vince Vaughn، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. میتوان گفت که سریال کاراگاه حقیقی بیشتر از آنکه یک مینی‌ سریال باشد یک سریال کامل است. هر فصل از این سریال کاراگاه‌ حقیقی داستان گروهی متفاوت از کارآگاه‌ها را روایت می‌کند که روی پرونده‌ای متفاوت کار می‌کنند. بهترین ویژگی این سریال این است که می‌توانید با هر ترتیبی که دوست دارید فصل‌های این سریال را تماشا کنید.

لینک دانلود سریال

سریال مدیر شیفت شب The Night Manager

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

the-night-manager-netflix

سریال مدیر شیفت شب محصول کشور انگلستان و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. در سریال مدیر شیفت شب بازیگرانی چون Elizabeth Debicki، Hugh Laurie، Olivia Colman، Tom Hiddleston، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال مدیر شیفت شب (The Night Manager) پس از آنکه اطلاعاتی مربوط به انبار مهمات قاچاق که قرار است توسط تاجر انگلیسی فروخته‌شود، به‌دست مدیر شیفت شب هتلی به‌نام «جاناتان پاین» می‌رسد، او وارد دنیای خطرناکی شده است.

لینک دانلود سریال

پاتریک ملروز (Patrick Melrose)

  • ژانر: درام
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

Patrick Melrose

«پاتریک ملروز» سریالی درام محصول سال ۲۰۱۸ شبکه «شو تایم» امریکا است. بازیگرانی چون «بندیکت کامبربچ»، «هوگو ویوینگ»، «جنیفر جیسون لی»، «جسیکا رین»، «هالیدی گرینجر»، «پراسانا پاواناراجا»، «پیپ تورنز»، «ایندیرا ورما»، «انا مادلی» و «الیسون ویلیامز» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. «پاتریک ملروز» بر اساس کتاب با همین نام نوشته «ادوارد سنت ابین» ساخته‌شده است. مینی‌سریال پنج قسمتی درامی است که شوتایم و اسکای آتلانتیک در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده‌اند. این سریال بر اساس رمانی از ادوارد سنت آبین Edward St. Aubyn ساخته شده و روایتگر ماجراهای زندگی شخصیتی به نام «پاتریک ملروز» با بازی بندیکت کامبریچ است. کسی که از یک کودکی عمیقاً پررنج و گرفتاری در دام مواد مخدر در دوران بزرگسالی، بالاخره طعم بهبودی را می‌چشد.

لینک دانلود سریال

مینی سریال دفاع از جیکوب «Defending Jacob»

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

Defending Jacob

سریال دفاع از جیکوب محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در سریال دفاع از جیکوب بازیگرانی چون Cherry Jones، Chris Evans، Jaeden Martell، Michelle Dockery، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال دفاع از جیکوب (Defending Jacob) در ژانر معمایی محصول سال ۲۰۲۰ است. این سریال محصول شرکت اپل و با اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ویلیام لاندی ساخته شده. از بازیگران این سریال میتوان به کریس اوانز، میشل داکری، جیدن مارتل، و... اشاره کرد. داستان از این قرار است که یک پدر، با اتهام قتلی که متوجه پسر ۱۴ سال‌هاش شده است، دست و پنجه نرم می‌کند.

لینک دانلود سریال

تبصره ۲۲ (Catch ۲۲)

  • ژانر: اکشن، جنگی
  • امتیاز: ۷.۸ از ۱۰

Catch ۲۲

سریال تبصره ۲۲ محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، جنگی می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در سریال تبصره ۲۲ بازیگرانی چون Christopher Abbott، Daniel David Stewart، Kyle Chandler، Rafi Gavron، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Catch ۲۲ براساس رمانی ضد جنگ به قلم «جوزف هلر» ساخته شد و آقای کلونی تلاش کرده ناراحتی‌ها و دغدغه ذهنی یکی از خلبان‌های جنگی در طول جنگ جهانی دوم را در ژانر کمدی تلخ نشان دهد. کلونی علاوه بر پشت دوربین، یکی از نقش‌های اصلی را در این سریال شش قسمتی نیز برعهده داشت.

لینک دانلود سریال

شن روان (Quicksand)

  • ژانر: درام
  • امتیاز: ۷.۵ از ۱۰

photo_2021-01-03_13-49-27

سریال شن‌های روان محصول کشور سوئد و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در سریال شن‌های روان بازیگرانی چون Anna Björk، David Dencik، Felix Sandman، Hanna Ardéhn، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. برای فهمیدن این داستان جنایی باید تا پایان سریال صبر کنیم تا علاوه بر شناختن مجرمان یا متهمان، اصل جنایت هم روشن شود و بفهمیم که چه اتفاقی رخ داده است. قهرمان‌های داستان دختر و پسری نوجوان هستند که به تازگی طعم استقلال را چشیده‌اند؛ اما باید و نبایدهای این نوع زندگی را نمی‌دانند و با مشکلات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شوند.

لینک دانلود سریال

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها