|
کدخبر: 145366

دانلود بهترین فیلم‌ های اکشن ۲۰۲۰ +لینک

دراین گزارش به پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اکشن سال۲۰۲۰ پرداختیم.

سینما و تلویزیون دانلود بهترین فیلم‌ های اکشن ۲۰۲۰ +لینک

البته انتخاب بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۰ کار آسانی نیست چرا که صنعت سینما در این سال میلادی وضعیتی به کلی متفاوت از سال‌ها و دوران‌های دیگر را تجربه کرد. اما پیشرفت آنها در طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است. ویروس کرونا سالن‌های نمایش را تعطیل کرد و منجر به عقب افتادن چندین فیلم کامیکی شد که خیلی منتظرشان بودیم.حال به تعدادی از آن فیلم‌ها پرداختیم.

آقایان (The Gentlemen)

  • ژانر: اکشن، کمدی، جنایی
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

آقایان

جدیدترین اثر «گای ریچی»، داستان یک مرد امریکایی با استعداد است که از دانشگاه آکسفورد فارغ­ التحصیل شده. او یک امپراطوری تولید ماریجوانا راه انداخته و برای اینکه امنیت کسب ­و کارش را تامین کند، مزارعش را در املاک اشراف ­زادگان احداث کرده است. او می‌­خواهد تمام مزارعش را به یک میلیاردر امریکایی بفروشد اما در این راه با موانعی روبه‌رو می‌شود.

لینک دانلود فیلم

تنت (Tenet)

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۷.۸ از ۱۰

tenet

فیلم انگاشته محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. فیلم انگاشته (Tenet) در دنیای گرگ و میش جاسوسی بین‌المللی، یک عامل ناشناس سیا، معروف به قهرمان داستان، توسط یک سازمان مرموز به نام تنت جذب می‌شود تا در یک وظیفه جهانی که بیش از زمان واقعی انجام می‌شود شرکت کند. مأموریت: جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم از آندری ساتور، یک الیگارشی لشکرکش روسی با توانایی‌های شناختی. قهرمان داستان به زودی بر مهارت "وارونگی زمان" به عنوان راهی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو تسلط خواهد یافت.

لینک دانلود فیلم

پسران شرور ۳ (Bad Boys ۳)

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

Bad-Boys-3

فیلم پسران بد ۳ تا ابد (Bad Boys for Life) داستان در مورد مارکوس برنت می‌باشد که اکنون یک کارآگاه پلیس است و همکار سابق او مایک در حال گذراندن بحران‌های زندگی‌اش است. در همین هنگام، سر و کله ی یک مزدور آلبانیایی پیدا می‌شود. او کسی است که برادرش توسط دو کارآگاه فیلم کشته شده و قصد دارد انتقام سختی از آنها بگیرد. مایک و مارکوس باری دیگر متحد میشوند تا این مزدور را از داستان حذف کنند. فیلم پسران بد ۳ تا ابد محصول کشور مکزیک و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Adil El Arbi در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است.

لینک دانلود فیلم

سگ شکاریGreyhound

  • ژانر: اکشن، تاریخی
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

Greyhound-2020

فیلم سگ شکاری (Greyhound) در اوایل جنگ جهانی دوم، کاپیتان ارنست کراوس که برای نخستین باز فرماندهی یک ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده می‌شود باید یک کاروان تجاری متفقین را اسکورت کند، که گروهی از زیردریایی‌های آلمان نازی به آنها حمله می‌کند.فیلم سگ شکاری محصول کشور کانادا و در ژانر اکشن، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Aaron Schneider در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم سگ شکاری بازیگرانی چون Elisabeth Shue، Matt Helm، Stephen Graham، Tom Hanks، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینک دانلود فیلم

استخراج (Extraction)

  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۷ از ۱۰

extraction_۵

فیلم استخراج (Extraction) در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می‌شود. پدر او برای نجاتش مزدوری با نام راک را استخدام می‌کند. فیلم استخراج محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Sam Hargrave در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم استخراج بازیگرانی چون Bryon Lerum، Chris Hemsworth، Rudhraksh Jaiswal، Ryder Lerum، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم کریس همزورث، گلشیفته فراهانی، دیوید هاربر، رودکرش جیشوال، راندیپ هودا ، پانکاج تریپاتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

لینک دانلود فیلم

نگهبانانی از دیرباز (The Old Guard‎)

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • امتیاز: ۶.۷ از ۱۰

the old guard

فیلم نگهبانان قدیمی (The Old Guard) محصول کشور امریکا ماجرای گروهی از مزدوران فناناپذیر را به تصویر می‌کشد که طی قرن‌های متمادی، به طور مخفیانه از دنیای انسان‌ها محافظت کرده‌اند و هنگام انجام یک ماموریت اضطراری، قابلیت‌های خارق‌العاده آنها به طور ناگهانی افشا می‌شود.فیلم نگهبانان قدیمی و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Gina Prince-Bythewood در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم نگهبانان قدیمی بازیگرانی چون Charlize Theron، KiKi Layne، Marwan Kenzari، Matthias Schoenaerts، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینک دانلود فیلم

فیلم زن شرور (The Villainess)

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۶.۷ از ۱۰

Villainess

فیلم زن شرور (The Villainess) داستان زن جوانی به نام “سوک هی” است، که از بچگی علاقه داشته به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل شود، سلسله‌ای از اعمال خشونت آمیز را آغاز می‌کند تا با گرفتن انتقام خود، از گذشته‌اش فرار کند و سرانجام به آزادی برسد. فیلم زن شرور محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Byung-gil Jung در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم زن شرور بازیگرانی چون Ha-kyun Shin، Jun Sung، Ok-bin Kim، Seo-hyeong Kim، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینک دانلود فیلم

جاسوس من (My Spy)

  • ژانر: اکشن، خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۳ از ۱۰

_-_MY_SPY_

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰، فیلم جاسوس من یا "My Spy" است که با حضور ستاره مشهور کشتی کج «دیو باتیستا» همراه است. کارگردانی این فیلم توسط پیتر سگال انجام می‌شود و ژانر فیلم در قالب اکشن-کمدی است. داستان فیلم در مورد یک مأمور C.I.A (سیا) است که در هنگام انجام عملیات درگیر یک دختر بچه می‌شود. این دختر بچه پس از آشنایی با مأمور جی.جی تصمیم می‌گیرد که خانواده‌ی خودرا زیر نظر بگیرد. حال مأمور JJ که یکی از جدی‌ترین و خشن‌ترین مأمورهای سازمان سیا است در یک شرایط جدید قرار می‌گیرد. او باید با طرز فکر کودکانه‌ی این دختر بچه کنار بیاید و به او کمک کند که مأموریتش را به بهترین نحو ممکن به پایان برساند.

لینک دانلود فیلم

فیلم گلوله‌ی گم‌شده (Lost Bullet)

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

lostbullet1-superJumbo

فیلم گلوله گم شده محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد درباره پسر جوانی است که مربی‌اش توسط پلیسی فاسد کشته می‌شود و او مجبور می‌شود تا بیگناهی خود را در برابر قانون ثابت کند.و به کارگردانی Guillaume Pierret در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم گلوله گم شده بازیگرانی چون Alban Lenoir، Nicolas Duvauchelle، Ramzy Bedia، Stéfi Celma، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فیلم گلوله گم شده آلبن لونوار، نیکولا دوووشل، رمزی بدیا، استفی سلما ، راد پارادوت به هنرمندی پرداخته‌اند.

لینک دانلود فیلم

پرندگان شکاری (Birds of Prey)

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۶.۱ از ۱۰

5qhutnmxxozt

فیلم سینمایی پرندگان شکاری یک اکشن ابرقهرمانی است که بر اساس کمیک‌ بوک‌های دی‌سی با همین عنوان ساخته شده است. این اثر سینمایی هشتمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است و در ادامه «جوخه انتحار» (Suicide Squad) ساخته شد. بر اساس داستان فیلم هارلی کویین پس از جداشدن از جوکر به قناری سیاه، هانترس و رنی مونتویا می‌پیوندد تا بتوانند یک دختر جوان را از چنگال یک جنایتکار بزرگ و شیطانی نجات دهند.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها