|
کدخبر: 145218

دانلود بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ + زیرنویس

در این گزارش بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ را جمع آوری کرده ایم.

سینما و تلویزیون دانلود بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ + زیرنویس

با توجه به این که در روزهای کرونایی به سر می‌بریم میزان علاقه افراد به تماشای سریال و فیلم بالا رفته است. اگر به دنبال سریال‌های جدید باشید در سال ۲۰۲۰ چندین سریال جذاب منتشر شد. در ادامه لیست ۱۰ تایی از بهترین سریال‌های ۲۰۲۰ را آورده‌ایم.

سریال ملکه شطرنج The Queens Gambit

  • ژانر: درام
  • امتیاز: ۸.۸ از ۱۰

ملکه-شطرنج

سریال گامبی وزیر (The Queen's Gambit) داستان این سریال حول محور زندگی دختر یتیم جوان، ساکت و بی‌روحی به نام «بث هارمون» می‌گردد که پس از کشف استعدادش در نخستین بازی شطرنجش، تبدیل به یکی از بهترین شطرنج بازان تاریخ می‌شود. محصول سال ۲۰۲۰ کشور امریکا و در ژانر درام به کارگردانی Scott Frank، Allan Scott است. این سریال امتیاز ۸٫۸ را از ۱۱۱،۵۵۹ رای در سایت imdb دریافت کرد.

سریال The Boys

  • ژانر: اکشن، جنایی

  • امتیاز: ۸.۷ از ۱۰

پسران

«پسران» در دنیایی جریان دارد که ابرقهرمانان، مانند فیلم‌های مارول یا دی‌سی، چندان فداکار نیستند و آخرین چیزی که به آن اهمیت می‌دهند، جان بی‌گناهان است! این سریال که اقتباسی از کامیک‌های The Boys است، خشن، غافلگیرکننده و گاهی چندش‎‌آور می‌شود. در این مجموعه با گروه «پسران» آشنا می‌شویم، جمعی از افراد که انگیزه‌های شخصی برای انتقام گرفتن از قهرمانان پوشالی و کمپانیِ حمایت‌کننده آنان دارند. قهرمانان این دنیا، در واقع نسخه پلید «لیگ عدالت» هستند و برخی شخصیت‌های اصلی گروه ۷، ظاهر و قدرت‌هایی شبیه آنان دارند، از جمله شخصیت «هوملندر» با بازی عالی آنتونی استار که ترکیبی از ظاهر کاپیتان امریکا و قدرت‌های سوپرمن دارد! فصل اول The Boys با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد و فصل دوم The Boys در اواسط سال ۲۰۲۰ از طریق سرویس آمازون پرایم پخش می‌شود.

سریال Raised by Wolves بزرگ شده توسط گرگ ها

  • ژانر: درام، علمی تخیلی

  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

گرگ

سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها (Raised by Wolves) یک سریال درام و علمی تخیلی امریکایی است که توسط اِرن گازیکووسکی ساخته شده است. این سریال درباره دو آندروید - پدر و مادر - است که پس از نابودی زمین توسط یک جنگ بزرگ، وظیفه تربیت فرزندان انسان در سیاره کپلر ۲۲ب را بر عهده دارند. کلونی در حال رشد انسان‌ها و همچنین پرورش عقاید آنها توسط راهبه‌ها انجام می‌شود. اما اندرویدها می‌فهمند که کنترل عقاید انسان‌ها کار دشواری است.

سریال عالیجناب your Honor ۲۰۲۰

  • ژانر: جنایی، درام، هیجانی

  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

عالیجناب

در سریال عالیجناب، یک قاضی در نیواورلئان امریکا بعد از این که پسر نوجوانش آدام درگیر یک سانحه‌‌ی رانندگی می‌شود، تلاش می‌کند تا بر جنایتی که پسرش مرتکب شده سرپوش بگذارد. سریال your Honor ۲۰۲۰ یا عالیجناب، محصول سال ۲۰۲۰ کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام، هیجانی است. این سریال امتیاز ۸٫۶ را از ۱،۵۸۱ رای در سایت IMDB دریافت کرد. این سریال یکی از سریال‌های سال ۲۰۲۰ کشور امریکا است که۰۵ قسمت دارد. همچنین برایان کرانستون، بازیگر محبوب‌ترین سریال تاریخ یعنی سریال Breaking bad در نقش اصلی این سریال ظاهر شده است.

سریال Money Heist / سرقت پول یا خانه اسکناس

  • ژانر: اکشن.جنایی

  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

مانی

فصل چهارم سریال جذاب «سرقت پول» که با نام خانه اسکناس هم شناخته می‌شود، یکی از سریال‌های موردانتظاری است که در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شوند. این مجموعه در ابتدا توسط یک شبکه اسپانیایی تولید شد، اما در سال ۲۰۱۷ بود که نتفلیکس، نسبت به خرید حق پخش جهانی آن اقدام کرد و این موضوع موجب شد که سریال Money Heist به محبوبیتی باورنکردنی در بین تماشاگران، دست پیدا کند. آلوارو مورته در فصل چهارم، در نقش مغزمتفکر گروه یعنی پروفسور بازمی‌گردد، همچنین شخصیت‌هایی مثل توکیو، راکول، ریو و مونیکا حضور دارند. تمام قسمت‌های فصل ۴ سرقت پول در فروردین ۹۹ از سرویس نتفلیکس منتشر می‌شود.

سریال The Outsider

  •  ژانر: Crime، Drama، Mystery

  •  امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

اوتسایدر

سریال The Outsider اقتباسی از رمانی به همین نام اثر استیون کینگ است که داستان رالف اندرسون را دنبال می‌کند که قصد دارد تا در مورد جسد متلاشی شده یک پسر ۱۱ ساله به‌نام فرانکی پترسون که در جنگل‌های جورجیا پیدا شده، تحقیق کند. شرایط اسرارآمیز پیرامون این جنایت هولناک و همچنین هنوز داغدار بودن اندرسون از مرگ پسرش، باعث می‌شود تا یک محقق خصوصی در مورد این جنایات به‌نام هالی گیبنی برای تحقیق روی این پرونده اضافه شود و او امیدوار است تا گیبنی از توانایی‌های غیر قابل توصیف خود برای حل این پرونده بهره ببرد.

سریال افسانه نه دم Tale of the Nine Tailed ۲۰۲۰

  • ژانر: فانتزی، ترسناک، رمانتیک

  • امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

افسانه

سریال افسانه روباه نه دم (Tale of the Nine Tailed) این سریال یک درام فانتزی شهری است در مورد یک «گومیهو» (کاراکتر خیالی مربوط به افسانه‌های چینی و کره‌ای فولکلور: روباهی که هزار سال عمر می‌کند.) که در شهر مستقر می‌شود و یک تهیه‌کننده که دنبال آن است.محصول کشور کره جنوبی و در ژانر ترسناک، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در سریال افسانه روباه نه دم بازیگرانی چون Bo-ah Jo، Kim Bum، Kim Yong Ji، Lee Dong-Wook، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Stranger غریبه

  • ژانر: راز آلود، هیجان انگیز

  • امتیاز: ۷.۴ از ۱۰

استرنجر

سریال غریبه (The Stranger) یک مینی سریال انگلیسی است که بر اساس رمان هارلان کوبن با همین نام ساخته شده است. در راتن تومیتوز این فیلم ۹۱٪ را با میانگین انتیاز۶.۲۵ از ۱۰ را کسب کرد. در متاکریتیک، میانگین امتیاز این فیلم ۶۲ از ۱۰۰ و بر اساس نظر ۵ منتقد می‌باشد. داستان درباره یک غریبه اسرارآمیز است که به مردی رازی را می‌گوید که تأثیر مخربی در زندگی او دارد.

سریال The Plot Against America

  • ژانر: درام، هیجان انگیز

  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

آمریکا

سریال توطئه علیه امریکا (The Plot Against America) در این سریال شخصیت‌ها در یک تاریخ جایگزین زندگی می‌کنند که در آن فرانکلین دی روزولت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ توسط چارلز لیندبرگ شکست خورد. محصول کشور امریکا و در ژانر درام، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در سریال توطئه علیه امریکا بازیگرانی چون Anthony Boyle، Morgan Spector، Winona Ryder، Zoe Kazan، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Ratched

  • ژانر: جرم و جنایت، درام، رمز و راز

  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

رچد

سریال رچد محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در سریال رچد بازیگرانی چون Cynthia Nixon، Finn Wittrock، Judy Davis، Sarah Paulson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال رچد (Ratched) داستان درباره ژائو ژن است که وقتی متوجه می‌شود از خانواده امپراتور نیست، بلکه فرزند خدمتکار او لی هانهو است.

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    عالیجناب عالیه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها