|
کدخبر: 128338

اخبار جدید از سریال گیسو

هانیه توسلی جایگزین مهناز افشار شد

سریال گیسو با حضور محمدرضا گلزار به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی در سال ۹۹ تبدیل خواهد شد.

سریال گیسو، اثر جدیدی که در دستور ساخت کارگردان موفق ایرانی «منوچهر هادی» قرار گرفته و با حضور بازیگران سریال عاشقانه، موفقیتی از پیش ثبت شده را به نام خود کرده است.

هانیه۱

چندی پیش، پس از پایان جنجالی سریال دل، حواشی زیادی در سینما ایجاد شد و مخاطبین نارضایتی خود از عوامل سازنده سریال دل، و داستان آن ابراز نمودند. این حواشی تا حدی بالا گرفت که سعید راد، بازیگر موفق و با تجربه سینمای کشور طی یک مصاحبه اعلام کرد: از حضور در سریال دل پیشمانم.

سریال دل نخستین تجربه‌ی سعید راد در قالب مجموعه‌ی سریالی بود و او اظهار کرد اولین تجربه‌اش به تجربه‌ای تلخ تبدیل شده است.

پس از این اظهارات، مخاطبین ناراضی با موجی از انتقادات، سرکار خانم یکتا ناصر، که یکی از کاراکترهای اصلی سریال بود را مورد انتقاد قرار دادند.

پس از اتمام این حواشی و آرام‌تر شدن جنجال‌ها، منوچهر هادی طی مصاحبه‌ای از بینندگان سریال عذرخواهی به عمل آورد و اظهار کرد پایان سریال دل را باید خیلی زودتر به انجام می‌رسانید.

او همچنین در بیانات خود نوید ساخت سریالی جدید به نام «سریال گیسو» را داد تا به نوعی طرفداران خود را راضی نگه داشته باشد.

پس از اعلام ساخت سریال گیسو توسط منوچهر هادی، محمدرضا گلزار در اکانت اینستاگرام خود تصویری از بازیگران سریال عاشقانه منتشر کرد و با نوشته‌ی Coming Soon، هیجان را به اوج خود رساند.

تجربه‌ی بسیار موفق منوچهر هادی در سریال عاشقانه مُهر تأییدی به حرفه‌ای بودن این کارگردان است و آقای هادی سعی کرده با استفاده از عوامل، بازیگران و داستان سریال عاشقانه، اعتبار خود که اخیرا خدشه دار شده است را بازگرداند.

در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی در مورد سریال گیسو موجود نمی‌باشد و تنها می‌توان امیدوار بود که بازیگران فصل نخست مجموعه (سریال عاشقانه) باری دیگر در کنار هم روبروی دوربین حاضر شوند.

در مورد تاریخ پخش سریال گیسو نیز حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد.

اما نکته‌ی مشخص این است که مراحل پیش تولید و شاید حتی فیلمبرداری قسمت‌های نخست آغاز شده است و با توجه به شناختی که از منوچهر هادی داریم، سریال به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

روال تولید و ادامه‌ی منوچهر هادی به نحوی است که پس از پایان فیلمبرداری قسمت‌های نخست، اثر را به انتشار می‌رساند و با استفاده از بازخوردها سریال را پیش می‌برد که روشی خلاقانه و در دنیای هنر شناخته شده است.

جهت مشاهده اخبار تکمیلی و آگاه شدن از تاریخ دقیق پخش سریال گیسو، می‌توانید به وبسایت تایم سیتی مراجعه نمایید.

نویسنده: رپرتاژ آگهی

ارسال نظر