|
کدخبر: 314989

استان البرز / سفر استانی / ابراهیم رئیسی

سفر استانی رییس جمهور به استان البرز / این طرح عمرانی افتتاح شد

ابراهیم رئیسی صبح امروز جهت افتتاح چند پروژه عمرانی، وارد استان البرز شد.

سیاست سفر استانی رییس جمهور به استان البرز / این طرح عمرانی افتتاح شد

۱۲:۱۵/ رئیس جمهور در جمع مردم کرج: شبانه‌روز دوستان مشغولند تا مشکلات را کم کنند؛ جاده‌های مواصلاتی، مترو و نیازهای این استان؛ اگرچه کار بسیار شده، اما بعد از این نیز باید کار جهادی برای رفع مشکلات ساکان این منطقه انجام شود. 

رئیسی ادامه داد: اشتغال همواره مسأله مهم ماست اما البرز به دلیل نزدیکی به واحدهای صنعتی درصد بیکاری‌اش پایینتر از استان‌های دیگر است.  رفع مشکلات‌مسکن در دستور کار دولت قرار دارد، امروز در کشور شاهد ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ساخت و ساز مسکن هستیم که در سراسر کشور انجام‌ می‌گیرد.

۱۱:۳۵/ همزمان با سفر رییس جمهور به البرز، طرح صنایع تبدیلی شرکت آکام پودر سپهر با ظرفیت ۱۱ هزار تن شیرخشک با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد به بهره‌برداری رسید.

۱۰:۰۷/ بیمارستان ۲۸۰  تختخوابی شهرستان فردیس استان البرز با حضور ‌رئیس‌‌جمهور افتتاح شد.‌

سفر سال ۱۴۰۱ ‌رئیس‌‌جمهور به البرز موجب شد تا اعتبار این پروژه به صورت ویژه دیده شود و دولت سیزدهم با تامین ۷۰ درصد اعتبار کل پروژه و تکمیل ۵۰ درصد مابقی کار به سال‌ها مطالبه مردم شهرستان فردیس پایان داد.

۰۹:۲۰/ رئیسی به همراه وزیر راه و شهرسازی مسقیما به ‌آزادراه شهید سلیمانی رفت و ضمن بازدید از این پروژه مهم، نخست کمربندی شمالی کرج را افتتاح کرد.

این آزاد راه به طول ۱۸ کیلومتر در امتداد آزاد راه شهید همت در شرق کرج از تیر ماه سال ۹۵ آغاز شد که قرار بود طی سه سال بهره‌برداری شود اما به علت عدم حمایت دولت وقت پروژه در نیمه راه تعطیل شد.

این آزاد راه که طبق پیش‌بینی ها ۴۰ درصد بار ترافیکی البرز را به دوش خواهد کشید در سفر ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رئیسی به البرز بودجه ملی برای آن تعریف شد.

سفر-استانی-رئیسی

رئیسی وارد استان البرز شد

۰۹:۰۵/ حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، صبح جمعه با همراهی برخی از وزرا، معاونان و مشاوران و با استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه استان البرز وارد البرز شد.

رئیسی در این سفر یک روزه با حضور در فردیس، کرج و آزادراه شمالی این شهر برخی از پروژه‌های عمرانی را افتتاح خواهد کرد.

جزئیات برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به کرج به شرح ذیل است:

بهره‌برداری از ۵۶ طرح بزرگ عمرانی و صنعتی شامل: ۱۳ طرح اقتصادی و ۴۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان، افتتاح بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس پس از سال‌ها انتظار، افتتاح فاز نخست کمربندی شمالی کرج و کاهش چشمگیر بار ترافیکی آزادراه تهران - کرج، افتتاح دانشکده پزشکی خیرساز دانشگاه علوم پزشکی البرز، بهره‌برداری از چندین کارخانه بزرگ صنعتی و اقتصادی، بهره برداری از طرح‌های کلان تصفیه آب و فاضلاب و انتقال آب شرب به ۵ شهرستان این استان، ایجاد تحول جدی در حوزه گازرسانی در البرز.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها