|
کدخبر: 313432

افتتاح بیمارستان شهریار/رییس جمهور/ وزارت بهداشت

جذب ۱۴ هزار نیروی پرستار تا یک ماه آینده

همزمان با افتتاح بیمارستان در شهریار، نوید تکمیل امکانات درمانی در قسمت جنوبی تهران نیز داده شد.

سلامت جذب ۱۴ هزار نیروی پرستار تا یک ماه آینده

وزیر بهداشت از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تکمیل امکانات درمانی برای کمربند جنوبی تهران خبر داد و در عین حال با اشاره به جذب نیروهای جدید در وزارت بهداشت گفت: ۱۴ هزار نیروی پرستار تا یک ماه آینده در کشور مشغول به کار می‌شوند.

 دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه افتتاح بیمارستان شهریار که امروز با حضور رییس جمهور انجام شد، گفت: در برنامه داریم که بتوانیم کمربند جنوبی تهران را از نظر درمانی تکمیل کنیم. بر همین اساس نیز با افتتاح بیمارستان شهریار، تا امروز حدود ۱۷۰۰ تخت را افتتاح کرده‌ایم. وی گفت: ۱۴۰۰ تخت دیگر را نیز افتتاح خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بیمارستان شهریار همه بخش‌های درمانی را داراست و یک بیمارستان جامع و جنرال هاسپیتال است، افزود: ۴۲ تخت اورژانس و ۱۰ تخت اتاق عمل در این بیمارستان برقرار است و تمامی درمان‌های لازم را در این بیمارستان پیش بینی کرده‌ایم.

عین‌اللهی گفت: بیمارستان شهریار بیمارستانی کاملا به روز است و اتاق‌ها همه دو تخته و آماده خدمت‌رسانی هستند و کار اصلی این بیمارستان نیز آن است که مردم جنوب شهر را با پوشش بیمه‌ای خدمت‌رسانی کند.

وی همچنین همزمان با روز پرستار گفت: ۲۵هزار مجوز جذب نیرو داشتیم که ۱۴ هزار مورد آن مربوط به نیروهای پرستاری است. اواخر مهر ماه آزمون جذب برگزار شد و اکنون پذیرفته شدگان در مراحل مصاحبه هستند و تا یک ماه آینده در کل کشور مشغول به کار می‌شوند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها