|
کدخبر: 313357

فرمانده سپاه در راهپیمایی تهران

فاصله فروپاشی رژیم صهیونیستی فقط ۸۰ کیلومتر است/ اگر مرد هستند رو در رو با رزمندگان فلسطینی بجنگند + فیلم

سلامی گفت: اضطراب از امروز به بعد جز لاینفک زندگی صهیونیست‌ها است و این پدیده‌ای است که دیگر از این سرزمین رخت برنخواهد بست.

سیاست

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز در راهپیمایی بزرگ مردم تهران در دفاع از مردم مظلوم و کودکان غزه طی سخنانی اظهار داشت: صمیمانه از حضور دریایی ملت پرافتخار ایران سپاسگزارم که این روز را به یوم الله تبدیل کردند. امروز ایران اسلامی سرشار از محبت و عاطفه و غیرت دینی برای حمایت از کودکان شریف‌ترین مردمان روی زمینی فلسطین عزیز است.

سلامی ادامه داد: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرانه تاریخ بشر اتفاق افتاد بازتابی بود از جنایت‌ها و ظلم‌های یکصد ساله دولتهای بریتانیا، فرانسه ، آمریکا و اسرائیل برای ملتی که هفتاد و پنج سال است از سرزمین خود بیرون راندند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اضطراب از امروز به بعد جز لاینفک زندگی صهیونیست‌ها است و این پدیده‌ای است که دیگر از این سرزمین رخت برنخواهد بست.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا و اسرائیل پیروزی خود در غزه را با غلبه بر نوزادان تفسیر می‌کنند و امروز بزرگترین قدرت جهان ادعایش این است که کودکان را می‌کشد و این بزرگترین خفت و خواری برای آمریکا و اسرائیل است، اگر مرد هستند وارد میدان شوند و سینه به سینه با رزمندگان فلسطینی بجنگند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها