|
کدخبر: 307340 فرشته صائمی

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

از رونالدو تا کلثوم قاتل/ او همه چیز را گفت

در آخرین هفته شهریور ماه سال ۱۴۰۲ سوژه‌هایی در فضای مجازی فراگیر شدند که احتمال می‌رود پس از این کاربران ایرانی فضای مجازی به ندرت چنین سوژه‌هایی را مشاهده کنند، سوژه‌هایی که از تنوع فراوانی برخوردار بودند و در عین حال نایاب‌ترین سوژه‌های ایرانی محسوب می‌شوند.

سیاست از رونالدو تا کلثوم قاتل/ او همه چیز را گفت

در آخرین هفته شهریور ماه سال ۱۴۰۲ سوژه‌هایی در فضای مجازی فراگیر شدند که احتمال می‌رود پس از این کاربران ایرانی فضای مجازی به ندرت چنین سوژه‌هایی را مشاهده کنند، سوژه‌هایی که از تنوع فراوانی برخوردار بودند و در عین حال نایاب‌ترین سوژه‌های ایرانی محسوب می‌شوند کما اینکه مشخص نیست پس از حضور جنجالی کریس رونالدو، ستاره جهانی فوتبال، ایران چند سال دیگر میزبان چهره ورزشی در سطح ستاره پرتغالی تبار خواهد بود.

رونالدو8

اما سوژه‌های این هفته فضای مجازی به حوزه ورزش و حضور پرحاشیه چهره فوتبالی محدود نشد و شامل سایر حوزه‌ها از جمله اجتماعی، سیاسی و حتی بین‌الملل شد.

رونالدو7

در این میان داغ‌ترین سوژه مجازی هفته‌ای که گذشت مربوط به حضور رونالدو و استقبال مردم از او بود. استقبالی که اخبار و حواشی او از یک هفته قبل با اظهارات عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره استفاده اجباری رونالدو از نرم‌افزارهای داخلی شروع شد و البته آقای وزیر با برداشتن یک قدم به عقب اعلام کرد که شوخی کرده و این اظهارات جدی بودند.

رونالدو

حواشی حضور کریس رونالدو به اخبار ضد و نقیض پیرامون استفاده او از سیم‌کارت بدون فیلتر و اپلیکیشن‌های ایرانی محدود نشد چنانچه شور و هیجان مردمی که برای دیدار با او حتی به دنبال اتوبوس حامل رونالدو دویدند اما این شوق به همین رفتار محدود نشد و در نهایت هواداران او اطراف هتل محل سکونت رونالدو حلقه زدند، اقدامی که واکنش‌های فراوانی به دنبال داشت تا جایی که از نظر محمدرضا صباغیان، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی این اقدام طرفداران رونالدو زیبنده نظام اسلامی نبود.

البته این اظهارات صباغیان درباره هواداران رونالدو واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت کما اینکه عده‌ای ضمن مقایسه اقدام طرفداران ایرانی کریس رونالدو برای استقبال از او با نحوه استقبال مردم سایر کشورها از او این رفتار طرفداران ایرانی ستاره النصر را عجیب و غریب ارزیابی نکرده و دست‌ردی بر ادعای نماینده مردم یزد زدند.

 

رئیسی در آمریکا

موضوعات داغ هفته آخر شهریور ماه به ستاره پرتغالی و اخبار ورزشی ختم نشد و اخبار سیاسی با محوریت سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به آمریکا برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در صدر اخبار قرار گرفت و حواشی آن در فضای مجازی فراگیر شد اما اولین حاشیه سفر رئیسی به نیویورک قبل از رسیدن او به مقصد در صدر قرار گرفت چنانچه کاربران به انتشار عکس نماز خواندن رئیسی در هواپیما واکنش نشان داده و در این میان از همراهی دختر علم‌الهدی و نوه او با رئیس جمهور در سفر به آمریکا خبر دادند، اقدامی که بنابر گفته کاربران مسبوق به سابقه نبوده و از این‌رو بدعت محسوب می‌شود.

 

در حین اخبار سفر رئیسی به آمریکا بود که خبر سیل آستارا همه را غافلگیر کرد، شرلیط به اندازه‌ای بحرانی شد که کاربران فضای مجازی در واککنش به این حاثه و بی‌توجهی مسولین نسبت به وضعیت مردم بحرا‌ن‌زده به جای خالی رئیس جمهور در کشور اشاره کردند و از طرفی پوشش رسانه‌ای از سیل آستارا را زیرسوال بردند.

 

 

افشای قتل جدید کلثوم

در نهایت آخرین موضوع داغ هفته گذشته مربوط به کلثوم اکبری است، زن میان سال ۵۶ ساله که این روزها از او به عنوان دومین زن قاتل سریالی ایران یاد می‌کنند. نکته قابل توجه در مورد کلثوم و اقدامات او این است که هر چند خبر قتل همسران کلثوم‌ مربوط به هفته‌های گذشته است اما در هفته آخر هفته زاویه جدیدی از قتل‌های سریالی او کشف شده، به این ترتیب که اگرچه تاکنون کلثوم به قتل ۱۰ همسر گذشته خود اعتراف کرده بود، در هفته گذشته مشخص شد که تعداد قربانیان کلثوم بیش از ۱۰ نفر بوده و یک مازندرانی هم از جمله قربانیان او بوده و به این ترتیب تعداد قربانیان کلثوم قاتل به ۱۱ نفر رسید.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها