|
کدخبر: 307246

ناکامی بزرگ رونالدو

کاپیتان النصر عربستان خیلی دوست داشت بتواند از مدافعان پرسپولیس یک پنالتی بگیرد اما موفق به این کار نشد!

فوتبال ناکامی بزرگ رونالدو

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف النصر عربستان رفت که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی این تیم برای سومین بار مقابل یک تیم ایرانی به میدان رفت.

پیش از این رونالدو در جام‌های جهانی ۲۰۰6 و ۲۰۱۸ مقابل تیم ملی کشورمان بازی کرده و حتی در جام جهانی آلمان از روی نقطه پنالتی دروازه تیم کشورمان را باز کرده بود.

این ستاره پرتغالی اما در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر ایران یک ناکام بزرگ بود. به شکلی که حتی یک پنالتی را در مصاف با علیرضا بیرانوند از دست داد. تقابل بیرانوند و رونالدو از همان زمان تبدیل به یک کری‌خوانی در فضای مجازی شد و دوباره این ستاره پرتغالی رو به روی این دروازه‌بان ملی‌پوش قرار گرفت و در چند نوبت خودش را در محوطه جریمه پرسپولیس بر زمین انداخت که پنالتی بگیرد اما  ایلگیز تاتناشف داور ازبک فریب او را نخورد!

کریستیانو رونالدو خیلی دوست داشت در این دیدار پنالتی گرفته و دوباره روبروی علیرضا بیرانوند بایستد تا داستان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تلافی و از او انتقام بگیرد ولی نتوانست به این هدف خود برسد.

لازم به ذکر است؛ این روزها پنالتی‌گیری مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در کشور کریستیانو رونالدو یعنی پرتغال نقل محافل ورزشی است و کاپیتان سلسائوی اروپا هم خیلی دوست داشت مثل ستاره ایرانی راحت‌تر از داورها خطای پنالتی بگیرد!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها