|
کدخبر: 306133 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران

ورود ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی

نایب رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، در ارتباط با ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی توضیحاتی را ارائه داد.

سیاست ورود ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران، درحاشیه برگزاری یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در قرارداد تحویل هزار اتوبوس با شرکت عقاب که قرار بود تا پایان سال اضافه شود قول داده شد که تا مهرماه یکصد دستگاهش تحویل شود و شرکت بهمن نیز ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تا پایان امسال به شهرداری تحویل می دهد.


سروری در ارتباط با بحث تراموا گفت: به زودی تفاهم نامه ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای تراموا منعقد خواهد شد. کارشناسی هایی در سازمان شهرداری صورت گرفته است و پس از انعقاد تفاهم‌نامه، طرح به شورا خواهد آمد تا مورد بررسی قرار گیرد و شورا نظرات خود را ارائه خواهد داد.

وی افزود: HSE در این دوره مورد پیگیری قرار گرفته است و مناطق مسئولیت پیدا کرده اند و در حد سازمان مدیریت بحران به آن توجه شده است. موضوع ایمنی در شهرداری به طور جدی مورد توجه بوده و اقدامات ساختاری آن به خوبی پیش رفته است.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با بحث فوت کارگران در آرادکوه گفت: فوت کارگران در آرادکوه در دست بررسی فنی است و برای درگذشت یک کارگر در مترو، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت. هنوز نمی‌توان قضاوت کرد که قصور فنی انجام شده است یا خیر؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها