|
کدخبر: 305482

اظهارات عجیب امیر عبدالهیان درباره گربه های روسیه

وزیر امور خارجه تصریح کرد: یکی از مقامات روسیه چندی پیش به خودم گفت تحریم‌های روسیه به قدری است که گربه‌های این کشور هم از مسابقات بین‌المللی زیبایی گربه محروم شده‌اند.نگذاشتند هیچ چیز از تیغ تحریم دوربماند.

سیاست اظهارات عجیب امیر عبدالهیان درباره گربه های روسیه

حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی مفصل با اطلاعات به تشریح آخرین تحولات در سیاست خارجی پرداخت. او تاکید کرد: جهان در حال تغییر است. هم نظم بین‌المللی و هم نظام بین‌المللی در حال تغییر است و در چارچوب این تغییر، فرصت‌های جدیدی در حال به وجود آمدن هستند. من نمی‌گویم که آمریکا با شیب تند در حال سقوط است. آمریکا دارد می‌جنگد و تلاش می کند که هژمونی خود را حفظ کند،  توانسته هیکل را حفظ کند، اما قدرت اعمال هژمونی آن روز به روز در حال تضعیف شدن است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، وی افزود: امروز یکی از کنشگران مهم و عضو اصلی بریکس، روسیه ای است که خود تحت سخت‌ترین تحریم‌ها به خاطر جنگ در اوکراین قرار دارد. کشورهای موسس احساس می کنند که این وضع ممکن است فردا برای آنها هم پیش بیاید چرا که تحریم ابزاری برای برخورد با همه طرف‌ها شده است. شاید ۵ سال پیش تصور اینکه   روزی روسیه با این حجم از تحریم‌ها مواجه شود، را نمی‌کردیم. 

وزیر امور خارجه در همین زمینه تصریح کرد: یکی از مقامات روسیه چندی پیش به خودم گفت تحریم‌های روسیه به قدری است که گربه‌های این کشور هم از مسابقات بین‌المللی زیبایی گربه محروم شده‌اند.نگذاشتند هیچ چیز از تیغ تحریم دوربماند.

منبع: اعتماد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها