|
کدخبر: 305348

افزایش حملات پهپادی به خاک روسیه

مشاور رئیس جمهوری اوکراین گفت که حملات پهپادی این کشور در خاک روسیه افزایش خواهد یافت.

بین‌الملل افزایش حملات پهپادی به خاک روسیه

میخائیلو پودولیاک جمعه انجام مذاکرات صلح با روسیه در شرایط فعلی را رد کرد و افزود که هر گونه مذاکره‌ای با مسکو به معنای «تسلیم» اوکراین و حامیان آن خواهد بود.

به گزارش رویترز، وی ادامه داد که اوکراین حملاتی را که توسط «عوامل» و «پارتیزان‌ها» انجام می‌شود، در داخل خاک روسیه یا در مناطق تحت کنترل این کشور افزایش داده است.

پودولیاک همچنین مدعی شد: خصومت‌ها بتدریج در حال انتقال به خاک فدراسیون روسیه است.»

به نوشته رویترز، حملات پهپادی در خاک روسیه در هفته‌های اخیر شدت گرفته و در یک هفته گذشته به اوج رسید؛ بطوریکه ۶ منطقه در خاک روسیه هدف حملات پهپاد‌ها قرار گرفت.

مشاور رئیس جمهوری اوکراین در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که نیرو‌های این کشور در ضدحمله علیه روسیه در حال پیشروی هستند و کشور‌های غربی در ماه‌های آتی کمک‌های تسلیحاتی جدیدی به کی‌یف خواهند داد.

پودولیاک با بیان اینکه «هر گونه روند مذاکره [با روسیه]به معنای تسلیم اوکراین و دنیای دموکرات خواهد بود» افزود که متحدان غربی اوکراین درک می‌کنند که امکان هیچ نوع «مصالحه‌ای» با مسکو وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، شرکای ما درک می‌کنند که این جنگ بر اساس یک راه حل مبتنی بر مصالحه پایان نخواهد یافت.

پودولیاک تاکید کرد: یا ما با استفاده از تجهیزات نظامی قابلیت‌های روسیه را از بین خواهیم برد یا جنگ تا مدتی با شدت کنونی ادامه خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها