|
کدخبر: 304655

دستمزد آبدارچی در این مکان ۲۵ میلیون تومان است

حسن نوروزی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:تمام بودجه عمرانی که مجلس به دولت می‌دهد ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و بودجه‌ای که به شهرداری‌ داده می‌شود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است.

حسن نوروزی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:تمام بودجه عمرانی که مجلس به دولت می‌دهد ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و بودجه‌ای که به شهرداری‌ داده می‌شود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است. این بودجه کجا کنترل می‌شود؟ رئیسی باید به وزیر کشور  و وزیر کشور به استاندارها و استاندارها به معاون‌های عمرانی دستور دهند که این پول‌ها را باید سرمایه گذاری کنند، نه اینکه به آبدارچی ۲۵ میلیون حقوق داده شود، به خودشان ۵۰ الی ۶۰ میلیون یا به دیگری ۷۰ میلیون حقوق بدهند؛ این حقوق ها نجومی است.

یعنی چه قوه قضاییه منع تعقیب برای اختلاسگر صادر می‌کند؟ چرا تکلیف برای اختلاس‌گر صادر می‌کند که جرم تان اختلاس نیست، بلکه خیانت در امانت است و شاکی می‌تواند پرونده را ببندد؟ باید کسی که ولو یک ریال از بیت المال دست‌اندازی کرده است، مورد مجازات قرار گیرد.

قانون را ما می‌نویسیم و نقش ما این است که آقای رئیسی بفرمایند، در تمام مراکز عمومی و غیر دولتی هر کسی که پولی برای خود برداشت، اختلاس حساب شود و ناخن این افراد را بکشند؛ نگویند این کار، اختلاس نیست و آنوقت از ما بخواهد تا ما ناخن او را بزنیم! خودش هم عمل کند. نگویند ما قانون نداریم؛  ما قانون داریم و هر کسی به طور مثال از پتروشیمی یا فولاد از یک میلیون تا ۱۰۰ میلیارد پول برداشت ناخن او را بکشند. افراد را از بیرون نیاورند، بلکه بچه‌های متدین آن جا سر کار بگذارند.

منبع: جماران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها