|
کدخبر: 298629

بازگشت تاجگردون به مجلس یازدهم/ نماینده اصول‌گرا واکنش نشان داد+سند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به انتشار فیش حقوقی خود واکنش نشان داد.

سیاست بازگشت تاجگردون به مجلس یازدهم/ نماینده اصول‌گرا واکنش نشان داد+سند

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر  نوشت:  «از اول معتقد و عامل به ‎شفافیت مسئولان بویژه اموال بودم. چرا این فیش تاکنون منتشر نشده؟ چون فقط در اختیار مدیریت مجلس بوده و صادر نمی‌شده (توضیح بیشتر با رئیس و سخنگوی مجلس)

چرا از ۲۸۶ فیش مشابه "هزینه نمایندگی"، نیروی اجرایی مجلس فقط این یکی را درز داده؟ شاید تسویه حساب!

با استقبال از شرایط پیش‌آمده:

دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.

کاش نمایندگان هم امکانات ثابت داشتند اما فعلا مخارج اداری را به صورت نقدی از مجلس می‌گیرند و خودشان باید هزینه دفتر، حقوق کارمندان، هزینه های جاری تلفن و احیانا اجاره مسکن را بدهند.

البته ابزار تفکیک نیاز فردفرد نمایندگان به هر مورد وجود ندارد لذا اگر نماینده‌ای اجاره مسکن نمی‌دهد، می‌تواند پولش را برای کارمند بیشتر یا اجاره دفتر وسایر وظایف نمایندگی هزینه کند.

مبلغ ودیعه مسکن مذکور را طبق وعده اول مجلس، برای وام ضروری مراجعان در بانک رسالت گذاشته‌ام. طبعا نماینده مجاز به استفاده شخصی نیست، اما بررسی آن تقواسنج می‌خواهد.»

مالک شریعتی

مالک شریعتی

همچنین غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران که در مجلس یازدهم اعتبارنامه اش رد شد در استوری اینستاگرام به انتشار فیش حقوقی نجومی مالک شریعتی نماینده مجلس که از قضا رئیس کمیته تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی است پرداخت.

فیس حقوقی صد میلیونی این نماینده تهران این روزها توسط رسانه ها منتشر شده است.

در واکنش به این اقدام تاجگردون، مالک شریعتی در توئیتر نوشت: نباید زرنگتر از این‌ها می‌بود؟

کسیکه سالها درکمیسیون بودجه، پرداخت نقدی "هزینه‌ نمایندگی" (ازجمله برای خودش) را تصویب کرده و نتوانسته خوشحالی اش از ‎#تسویه_حساب اخیر را پنهان بدارد ظاهرا برای انتخابات مجلس فعال شده؛

"رد اعتبارنامه" مهمترین سندملی برای ‎#ردصلاحیت_تاجگردون خواهد بود.

توییت مالک

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام تاجگردون نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن است هر کجا که باشد بهتر از شعار تو خالی ناکارآمدی دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی قیمت با دلار آمریکای بالا می برند مردم در فقر بیکاری جوانان مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ که در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع هر روز شاهد حوادث تلخ هستید اجازه به نخبگان نمی دهید برای مردم کار کنند نوکران مافیای ثروت و قدرت

  • حیدرزاده ارسالی در

    تاجگردون و موکلینش که ۷۵درصد رای دهندگان بودند برای رهایی از چنگال خون آشام گروه غاصب انقلاب به شورای نگهبان انیدوارند . خیال باطل .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها