|
کدخبر: 296187

خبر تکان‌دهنده از مولوی عبدالحمید

یکی از مولوی های اهل سنت گفت:: جمعی از معمرین اهل سنت قصد دارند در صورت پافشاری مولوی عبدالحمید بر مواضع غلط خود، با وی برخورد کنند. یعنی اگر روال بر همین طریق کنونی پیش برود و ایشان مواضع خود را درست نکند از این پس مخالفت خود را با مواضع غلط او آشکار خواهند کرد.

سیاست خبر تکان‌دهنده از مولوی عبدالحمید

یکی از مولوی های اهل سنت گفت:: جمعی از معمرین اهل سنت قصد دارند در صورت پافشاری مولوی عبدالحمید بر مواضع غلط خود، با وی برخورد کنند.  یعنی اگر روال بر همین طریق کنونی پیش برود و ایشان مواضع خود را درست نکند از این پس مخالفت خود را با مواضع غلط او آشکار خواهند کرد.

وی با اشاره به مواضع نامتعارف مولوی عبدالحمید در ماه های گذشته بیان داشت: مواضع تند مولوی عبدالحمید در ماه های اخیر و رفتارهای نامتناسب همچون پذیرایی از بانوان بی حجاب در مسجد مکی ، نارضایتی قاطبه اصیل اهل سنت را بدنبال داشته و تعدادی از این بزرگان به دفعات به وی تذکر داده اند که این رفتارها را به کلیت اهل سنت منتسب نکنند.

این عالم با نفوذ خراسان در پاسخ به سوال جمعی از روحانیون در خصوص فعالیت شرکت وابسته به مسجد مکی تصریح کرد: در موضوع از دست رفتن نمازخانه پونک اطلاع داریم که مولوی عبدالحمید و حافظ اسماعیل ، آن ساختمان را وثیقه قرارداد تجاری یکی از شرکت های وابسته خود قرار داده بودند که آن شرکت نتوانست به مفاد قرارداد خود عمل کند لذا طرف قرارداد وثیقه را به اجرا گذاشته و تعدادی از واحد‌های مجتمع پونک را به شخص ثالث به فروش می رساند ، حال چطور وانمود کنیم که حکومت آن ساختمان را مصادره کرده است!!

مولوی اهل سنت خراسان با اشاره به اقدامات بی سابقه دولت نسبت به دولت های گذشته در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دولت تا کنون بیش از ۱۵ فرماندار و ۴۷ بخشدار اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان منصوب کرده است که نسبت به دولت های گذشته بی سابقه بوده است.

منبع: تیتر کوتاه
  • ناشناس ارسالی در

    این‌وصله‌ها‌به‌مولوی‌عبدلحمید‌نمی‌چسبه‌

    • ناشناس ارسالی در

      مولوی عبدالحمید از سال ۱۳۷۱ دستش به خون خیلی از مردم شرق کشور آغشته هست مستقبم ی ا غیر مستقیم مقصر هست.

  • بلوچستان ارسالی در

    هویت مجهول این مولوی اهل خراسان رو هم می نوشتید که حرفتون سند میداشت

  • ناشناس ارسالی در

    مولوی‌بزرگ‌اهل‌سنت‌است‌برایش‌‌‌رقیب‌نسازید‌

ارسال نظر