|
کدخبر: 293595

واکنش قالیباف به ادعای دریافت خودروی شاسی بلند

رئیس مجلس گفت: متاسفانه این روزها هجمه جدیدی علیه مجلس و دولت مطرح شد که وزیر سابق صمت برای پس گرفتن استیضاح به برخی نمایندگان خودرو واگذار کرده است و به تبع آن موضوع جدیدی ذهن و روان مردم را آزرده کرد. همانطور که حراست مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مساله را بررسی کرد، ادعای مطرح شده مبنی بر واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود.

سیاست واکنش قالیباف به ادعای دریافت خودروی شاسی بلند

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس امروز در نطق پیش از دستور گفت: متاسفانه این روزها هجمه جدیدی علیه مجلس و دولت مطرح شد که وزیر سابق صمت برای پس گرفتن استیضاح به برخی نمایندگان خودرو واگذار کرده است و به تبع آن موضوع جدیدی ذهن و روان مردم را آزرده کرد. همانطور که حراست مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مساله را بررسی کرد، ادعای مطرح شده مبنی بر واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود.

او افزود: در عین حال واگذاری خودرو به صورت غیرقانونی به سازمان ها و نهادها تبدیل به موضوعی جدید در افکارعمومی شد. با اینکه تسهیلات واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه ها رویه جاری است اما اجازه هیچ واگذاری از طریق ساختار مجلس داده نشد. در عین حال بدلیل ادعاهای مطرح شده چه درباره مجلس و چه دیگر دستگاه ها، ضروری است  تا ابعاد این مساله بطور کامل مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

قالیباف ادامه داد: لذا مطابق مصوبه هیئت رئیسه مجلس طی نامه ای به کمیسیون اصل ۹۰، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس ماموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند و در صورتیکه هرگونه واگذاری به صورت غیر قانونی و خلاف مقررات وجود داشت  مطابق با اختیارات مجلس اقدام قانونی صورت گیرد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها