|
کدخبر: 291586

قالیباف: باید به مسایل اقتصادی توجه داشته باشیم

رییس مجلس گفت: روز قدس به ما نشان داد که راه موفقیت و پیشرفت و اتحاد ما، راه مقاومت است

محمدباقر قالیباف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران و به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در تهران، گفت: امروز در سرزمین ‌های فلسطین مجاهدین فلسطینی نه منفعلانه بلکه عملیاتی در مقابل جنایت های اسراییل ایستادند و اگر پیش از این با سنگ مقابله می‌کردند امروز با موشک مقابله می کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس به ما نشان داد که راه موفقیت و پیشرفت و اتحاد ما، راه مقاومت است، گفت: امروز فلسطین تبدیل به کانونی برای دفاع از ارزش های اسلامی شده است.

قالیباف با بیان اینکه امروز ضعف ما در اقتصاد و معیشت است، گفت: امروز باید ما مسئولان دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.  امروز میدان مبارزه ما برای تقویت جبهه مقاومت و ایران قوی این است که در عرصه اقتصادی و معیشت مردم اقدام جدی انجام دهیم.

وی افزود: امروز اگر بخواهیم پیش برویم و دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم، باید  به مسایل اقتصادی توجه داشته باشیم.

قالیباف تاکید کرد: امروز مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی است و قطعا ضعف است که دشمن بر آن سوار می شود و این وظیفه ماست که پیش برویم و تکلیفی بر مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه کارآفرینان است و اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است.

وی ادامه داد: ما در مجلس در خدمت دولت هستیم که هر گونه قانونی در رابطه با  بحث تورم و رشد و تولید اقتصادی مخصوصا در برنامه هفتم که در دستور کار است و تا پایان اردیبهشت به مجلس می‌آید،  را  انجام دهیم.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    نه بابا زحمت نکشید،،، شما فقط به مسایل ک ه باعث آزار و اذیت جوانان میشه بپردازید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها