|
کدخبر: 282576

تا ۱۰سال دیگر نظام جهان دچار فروپاشی می شود

میرباقری گفت: انقلاب اسلامی در جهان، خودآگاهی ایجاد کرده و کار به جایی رسیده که تمدن غرب و نظم آن در آستانه فروپاشی قرار گرفته است. غرب سعی می‌کند با ایجاد موانعی همانند جنگ و تحریم، جلو انقلاب اسلامی را بگیرد و آخرینش، هم همین جنگ شناختی است

سیاست تا ۱۰سال دیگر نظام جهان دچار فروپاشی می شود

سیدمحمدمهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری در هفدهمین همایش کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی که امروز با حضور جمعی از سرشاخه‌ها و فعالان فرهنگی سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، اظهار کرد: در اینکه در آستانه یک تحول در مقیاس جهانی قرار داریم بین اندیشمندان داخلی و خارجی اختلاف نظری وجود ندارد. بنابراین باید برای نقش‌آفرینی در آینده جهان آماده شویم.

وی با اشاره به اینکه در خصوص این تحول بزرگ تحلیل‌های متفاوتی و جود دارد اظهار کرد: قرائتی که رهبر انقلاب از این تحولات دارند این‌ است که انقلاب اسلامی زیر پوست جامعه جهانی پیشرفت‌های شگرفی کرده است و به نقطه پیروزی خود نزدیک شده به گونه‌ای که نظم و ساختارهای موجود جهانی و لیبرال دموکراسی را دچار تزلزل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما در مرحله تدوین قانون جدید برای جهان هستیم و باید خود را برای تدوین این قانون مهیا کنیم و سهم و تاثیر جدی داشته باشیم و فضا را برای نقش‌آفرینی بیشتر آماده کنیم.

منبع: خبر آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    این بندگان خدا اصلاً انقلاب ۵٧ را منکر هستند و فقط جهت عوام فریبی با لفظ انقلاب لفاظی می کنند! انقلاب ۵٧ ایران اسلامی تحت لوای اسلام و فرهنگ ایرانی پایه های نظام سوسیال کمونیست و لیبرال دموکراسی را بهم ریخت و از هم پاشوند و فقط ظاهری از آن مانده بود، اینکه الآن عنوان شود بعد از ۴۴سال به صورت زیر پوستی جامعه جهانی پایه های آن هم فقط لیبرال دموکراسی را متزلزل کرده‌ایم این قرائت متفاوت و کاملاً بیگانه با گفتمان انقلاب ۵٧ است!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها