|
کدخبر: 280211

دولت از رفراندوم استقبال می کند

رفراندوم در قانون اساسی پیش‌بینی شده است و ابتکار عمل آن هم در دست دولت نیست. هرگونه تغییر در مسائل کشور باید در یک زمان با ثبات و آرامش صورت گیرد.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور گفت: از همه گروه‌های سیاسی، قومی و نژادی، مذهبی و آیینی در کشور دفاع می‌کنیم و وظیفه داریم از آحاد مردم دفاع کنیم در برابر هیچ ظلمی ساکت نمی‌نشینیم چه ظلم در داخل کشور باشد چه در خارج از کشور باشد.

محمد دهقان «همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی» ضمن اشاره به سالروز تشکیل بسیج گفت: به همه شهدای بسیجی در دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت احترام می‌گذاریم و سر تعظیم برای خانواده‌ها‌یشان فرود می‌آوریم. به خانواده‌هایی که در این یکی الی دو ماه اخیر عزیز از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور بیان کرد: دشمن از جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد و از برخی زمینه‌های داخلی هم استفاده کرد. دشمن توانست داعش را با خوی وحشی‌گری به میدان بیاورد. ترور، شاهچراغ، ایذه، اصفهان و برخی شهرها به دست داعش بود. منافقین وسط میدان بودند. دشمن از ظرفیت‌های رسانه‌‌ای خودش استفاده کرد برخی افراد داخلی هم گول خوردند و ضررهای بسیاری زده شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها