|
کدخبر: 266125 نسترن فراهانی

گزارش گسترش نیوز از پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین:

برای برخی پروژه ها در کشور ۹ سال سنگ روی سنگ نیامده است

حسینی: افرادی که وارد کار می‌شوند باید انقلابی بمانند. رهبری گفتند امروز دولت اقداماتی که در دست دارد، اقدامات مهمی هستند که همه باید کمک کنند.

سیاست برای برخی پروژه ها در کشور ۹ سال سنگ روی سنگ نیامده است

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین گفت: کسی خود را عقل کل نمی‌پندارد، اما دشمن هم از همه ابزارها استفاده می‌کند. در کنار اینکه جای نقد محفظه است باید این نکته را هم در نظر گرفت که فضا را نباید تیره و تار کرد، به عنوان مثال گفته می‌شود بنزین گران می‌شود. باید آن روی صفحه را هم دید. سفرها و رفت‌وآمدهایی که در حال حاضر صورت می‌گیرد، همگی نقطه امید هستند. در حال حاضر روابط با تاجیکستان و ترکمنستان بسیار ارتقا پیدا کرده مسائل گازی با ترکمنستان حل شده است.

وی افزود: برای اجرایی شدن برخی پروژه‌ها حدود ۹ سال سنگ روی سنگ گذاشته نشد. امروز بیست و ششمین سفر استانی انجام شد. درست است که در دولت‌های قبلی هم این اقدام انجام شده اما در یک‌سالگی دولت، این میزان سفر رکورد جدید است. در دولت سیزدهم بسیاری از اقدامات انجام می‌شود به عنوان مثال در خصوص مستأجران سران قوه بلافاصله جلسه تشکیل دادند. نکته قابل توجه این است که در هر تحولی منافع عده‌ای به نظر می‌افتد. 

حسینی تاکید کرد: افرادی که وارد کار می‌شوند باید انقلابی بمانند. رهبری گفتند امروز دولت اقداماتی که در دست دارد، اقدامات مهمی هستند که همه باید کمک کنند. در حقیقت دولت نمی‌تواند به تنهایی این بار را به دوش بگیرد.در حال حاضر برخی می‌خواهند امام رو به فراموشی سپرده شود و چهره لیبرالی از او باقی بماند.

وی در پایان با اشاره به برنامه هفتم گفت: اقداماتش در حال انجام است. دولت کاملا اعتقاد دارد.

 

ارسال نظر