|
کدخبر: 266121 نسترن فراهانی

گزارش گسترش نیوز از پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین:

باید به استقلال و جمهوریت نظام تا ابد پایبند باشیم

باهنر: باید به یک سری از اصول نظام و انقلاب مانند استقلال، معارف و جمهوریت تا ابد پایبند باشیم. اگر نیاز است باید قوانین جدید مصوب کنیم و اگر نیاز بود در قانون اساسی بازنگری شود تا قدم های آینده را با صلابت بیشتر برداریم.

سیاست باید به استقلال و جمهوریت نظام تا ابد پایبند باشیم

محمد رضا باهنر، دبیر کل جامعه مهندسین در پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه اسلامی مهندسین بیش از ۳۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، بعد از تعطیلی حزب جمهوری اسلامی ما با تعدادی از دوستان این حزب را تاسیس کردیم. امروز پانزدهمین گنگره جامعه اسلامی مهندسین برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: کرونا بسیاری از مسائل را تحت الشعاع قرار داد و یک دوره نتوانستیم این کنگره را برگزار کنیم.

باهنر مطرح کرد: مشی جامعه اسلامی مهندسین این است که باید قدر خدمت خدمتگزاران را داشته باشد و قرار نباشد قبلی ها از یاد بروند.بسیاری از خدمات این انقلاب مانند دفاع مقدس و جهاد سازندگی به معجزه شبیه است.

دبیر کل جامعه مهندسین گفت: باید احترام خدمتگزاران که بدون توقع کار کرده اند را بدانیم و نقاط ضعف را پیدا کنیم و در جهت تقویت آنها گام برداریم. بیانیه گام دوم بیانیه عمیقی بود و از معدود مواردی بود که رهبری گفتند بسیار برای آن زمان صرف کرده اند.

وی تصریح کرد: باید به یک سری از اصول نظام و انقلاب مانند استقلال، معارف و جمهوریت تا ابد پایبند باشیم. اگر نیاز است باید قوانین جدید مصوب کنیم و اگر نیاز بود در قانون اساسی بازنگری شود تا قدم های آینده را با صلابت بیشتر برداریم.

 

ارسال نظر