|
کدخبر: 263104

هشدار صریح رییس دستگاه قضا به خاطیان متروپل

رییس قوه قضاییه گفت: همه کسانی که در خصوص وقوع حادثه متروپل مسئولیتی داشته و یا مسئولیتی می‌توانستند داشته باشند و انجام نداده‌اند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

سیاست هشدار صریح رییس دستگاه قضا به خاطیان متروپل

غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس دستگاه قضا در خصوص حادثه آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حادثه متروپل و جان باختن تعدادی از هم وطنان را خدمت خانواده ها بازماندگان تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: حادثه باید بررسی شود و کارشناسان هم به لحاظ فنی در این خصوص نظر دهند اگر هر یک از دستگاه ها که مسئولیتی داشته‌اند که مسئولیتش را انجام نداده یا هر فردی یا هر تشکیلاتی، حتی اگر از خود قوه قضاییه باشد، اگر وظایفی داشته و آن را انجام نداده‌اند این باید دنبال شود به گونه ای که چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.

رییس دستگاه قضا با اشاره به اینکه این مسئله باید همه جانبه بررسی شود، بیان کرد: دولت نیز در این خصوص کارگروهی تعیین کرده است و آن کارگروه هم همه جانبه رسیدگی می کند که این گزارش باید به قوه قضاییه نیز داده شود و اهل فن هم از لحاظ فنی گزارش می‌کنند وهمه کسانی که در این زمینه مسئولیتی داشته و یا مسئولیتی می‌توانستند داشته باشند و انجام نداده‌اند این‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

ارسال نظر