|
کدخبر: 256896

بلای بزرگ مشاوران رییسی بر سر دولت و کشور

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: روزی که آقای رئیسی مطلع شود که مشاورانش چه بلای بزرگی سر دولت و کشور آورده اند، جبران خسارات خیلی دیر خواهد بود.

سیاست بلای بزرگ مشاوران رییسی بر سر دولت و کشور

معاونان اقتصادی و اجرایی رئیس جمهور از ترکیب تیم اقتصادی دولت حذف شدند، حال سئوال آن است که این تصمیم چقدر می‌تواند تیم اقتصادی دولت را هماهنگ‌تر و تصمیمات این تیم را موثرتر کند؟

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره میزان کارآمدی تیم اقتصادی دولت بعد از تغییر اعمال شده در ترکیب اعضای این تیم گفت: آقای رئیسی به مرور زمان در حال جمع کردن تیمی برای خود است. امروز مهمترین مسئله  کشور موضوع اقتصاد است و بدون تعارف علم آقای رئیسی در این حوزه خیلی خیلی کم و تیم اقتصادی اش هم بسیار بسیار ضعیف و غیرمسنجم است.

وی افزود: مشکل امروز مردم اقتصاد است و در واقع جامعه به موضوع دیگری کار ندارد. آقایان گفتند «اقتصاد کشور را به برجام گره نمی‌زنند»، اما در واقع همه چیز به برجام گره خورده است، چون مصاحبه آقای امیرعبداللهیان قیمت دلار را تا ۱۰۰۰ تومان بالا و پایین می‌برد.

فعال سیاسی اعتدالگرا با بیان اینکه دولت به شدت مورد هجمه مردم قرار دارد، اظهار کرد: ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم اکنون از اعضای کابینه دولت آقای رئیسی هستند و به عبارتی این دولت ۶ رئیس جمهور دارد، پس وضعیت فعلی مصداق بارز این ضرب المثل است که می‌گوید «آفتابه لگن هفت دست، ولی شام و نهار هیچی».

وی افزود: شواهد و قرائن از اختلافات اساسی بین تیم اقتصادی دولت حکایت می‌کند، این توجیهی بچگانه است که می‌گویند «چون آقای رضایی خودش درخواست کرده که در تیم اقتصادی نباشد، با این درخواست موافقت شد». مگر می‌شود معاون اقتصادی رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی دولت نباشد؟ اگر معاون اقتصادی بگوید «کمیسیون اقتصادی دولت نمی‌رود»، رئیس جمهور کلا باید عذرش را بخواهد.

منبع: رویداد۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها