|
کدخبر: 251918

رئیس‌جمهور بر ضرورت توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد

رئیس جمهور روز سه شنبه با حضور در شهرستان پردیس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری پردیس، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را جزء اولویت‌های کشور در مسیر رشد و آبادانی دانست و بر توسعه کمی و کیفی این مجموعه تاکید کرد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه با حضور در شهرستان پردیس ضمن بازدید از بخشهای مختلف پارک علم و فناوری پردیس، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را جزء اولویت‌های کشور در مسیر رشد و آبادانی دانست و بر توسعه کمی و کیفی این مجموعه تاکید کرد.

رئیس‌جمهور با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توسعه تولید دانش‌بنیان در نامگذاری سال ۱۴۰۱، جایگاه پارک‌های علم‌وفناوری در تحقق این نامگذاری را حائز اهمیت خواند و از همه بازیگران زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور خواست، در این زمینه فعالانه به ایفای نقش بپردازند.

رئیس‌جمهور همچنین در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی ضرورت تهیه آسان و ارزان دارو توسط مردم را مورد تاکید قرار داد. در ادامه، از پنج محصول دارویی دانش‌بنیان در حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد.

رئیسی در این بازدید از شرکت دانش بنیان آریاطب فیروز در جریان مراحل تولید دستگاههای همودیالیز قرار گرفت. این شرکت ظرفیت تولید سالیانه ۲هزار دستگاه همودیالیز را دارد.

رئیس‌جمهور همچنین از بخش های مختلف شرکت دارویی دانش‌بنیان زیست‌تخمیر و آزمایشگاه کنترل کیفی محصولات پروبیوتیک و مکمل‌های دارویی بازدید کرد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر