|
کدخبر: 223760

علی باقری: پنجشنبه مذاکرات وین را ادامه می‌دهیم

علی باقری معاون وزیر خارجه ایران از ادامه مذاکرات وین در روز پنج شنبه آتی خبر داد.

سیاست علی باقری: پنجشنبه مذاکرات وین را ادامه می‌دهیم

معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهادهای مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفت‌وگوهای وین شده است و منتظر گام‌های عملی غرب هستیم.

معاون وزیر امور خارجه ایران پس از دیدار با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهادهای مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفت‌وگوهای وین شده است و منتظر گام‌های عملی غرب هستیم.

علی باقری در مسکو گفت: ایران با پیشنهادهای مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفت‌وگوهای وین شده است.

باقری با اشاره به اینکه مناسبات ایران و روسیه ممتاز و در عرصه‌های مختلفی امتداد دارد، افزود: ما در موضوعات مختلف با روسیه رایزنی و مشورت داریم و درباره گفت‌وگوهای وین نیز از قبل با مقامات روسی مشورت‌هایی داشتیم.

وی افزود: در دور جدید گفت‌وگوهای وین نیز به طرق مختلف با روسیه رایزنی داشتیم و با ابتکارات جدید و موثر وارد عرصه گفت‌وگوها شویم.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این تعامل با طرف چینی هم وجود داشته و در حاشیه گفت‌وگوهای وین با دیگر طرف‌ها نیز مذاکراتی داشتیم.

وی تاکید کرد: در دور جدید گفت‌وگوها، که وارد مرحله مهمی از مذاکرات شدیم جمهوری اسلامی ایران پیشنهادهای بسیار مفید و سازنده‌ای در دو موضوع رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای ارائه کرد که می‌تواند روند گفتگوها را بطور جدی به سمت جلو هدایت کند.

باقری ، ادامه داد: در این مقطع برای این که بتوانیم گفت‌وگوها را با شتاب بیشتری داشته باشیم هم در وین با طرف های مختلف در این دوره در سطح کارشناسی گفت‌وگو و تعامل داریم و هم لازم دیدم با مقام های روسیه هم رایزنی کنیم تا روز پنجشنبه بتوانیم گفت‌وگوها را در یک فضای سازنده و رو به جلو ادامه دهیم.

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر