|
کدخبر: 201768

رهبر انقلاب: نمی توانیم بخاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار دست بدهیم

رژیم سفّاک و نسل‌کش و نامشروع، سعی میکند با حضور در میدانهای ورزشی بین‌المللی برای خودش مشروعیت دست‌وپا کند، برای این کار از میدانهای ورزشی استفاده میکند.

سیاست رهبر انقلاب: نمی توانیم بخاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار دست بدهیم

مستکبرین جهانی هم، وابستگان آنها هم کمک میکنند و از او پشتیبانی میکنند. در این حوزه من به شما عرض میکنم، هم به مسئولین محترم ورزش، هم به خود ورزشکارها، به‌هیچ‌وجه منفعل نشوید، به‌هیچ‌وجه منفعل نشوید.

 البته آنها اقدامات مقابله‌ای انجام میدهند؛ این وظیفه‌ی وزارت ورزش، وزارت امور خارجه، دستگاه‌های حقوقی هست که از راه‌های حقوقی و از راه‌های دیپلماسی از ورزشکار حمایت کنند، نگذارند به او ظلم بشود. ما نمیتوانیم به خاطر یک مدال، یعنی ورزشکار آزاده‌ی سربلند نمیتواند به خاطر یک مدال با نماینده‌ی یک رژیم جنایتکار دست بدهد در میدان ورزشی و او را عملاً‌ به رسمیت بشناسد. این کار سابقه هم دارد،  امروز برای رژیم صهیونیستی جنجال میکنند اما در گذشته رژیم سابق آپارتاید آفریقای جنوبی همین‌جور بود، خیلی از ورزشکارهای دنیا مسابقه نمیدادند با او، آن رژیم از بین رفت نابود شد، این هم از بین خواهد رفت، این هم نابود خواهد شد. بنابراین مسئله‌ی خیلی مهمّی است، از حقوق ورزشکار ایرانی و حتی ورزشکارهای غیر ایرانی که به خاطر مواجه نشدن با نماینده‌ی رژیم صهیونیستی دچار محرومیت و اینها شدند مثل همین ورزشکار الجزایری این دفعه، باید دستگاه‌ها از اینها دفاع کنند، باید از اینها حمایت بکنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • محمدرضا کیانفر ارسالی در

    .
    آیت‌الله سیدعلی خامنه ای گفت: ورزشکار ایرانی نمی‌تواند بخاطر یک مدال با نماینده اسرائیل دست بدهد و او را به رسمیت بشناسد.

    رهبر معظم انقلاب،
    ورزشکار با شرف مخالف سیاسی شدن ورزش است شما با این فرمان متعصبانه ورزشکاران را از شرافت و انسانیت بری می‌کنید، آلمانیها به آدم متعصب بلیند یعنی کور می‌گویند.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها