|
کدخبر: 181056

مسدود سازی سایت‌های ایرانی و محور مقاومت توسط آمریکا

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: اقدام آمریکا در مسدود کردن دسترسی برخی شبکه های تلویزیونی از جمله المسیره وابسته به جنبش انصارالله و نیز برخی شبکه های ایرانی، لبنانی و عراقی را بیانگر تاثیرگذاری این شبکه ها دانست.

سیاست مسدود سازی سایت‌های ایرانی و محور مقاومت توسط آمریکا

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا در ادامه سریال مسدودیت سایت‌های ایرانی و محور مقاومت، سایت شبکه کربلاء وابسته به آستان قدس حسینی را مسدود کرد.

دولت آمریکا سایت خبرگزاری «الفرات نیوز» نزدیک به سید عمار حکیم را نیز از دسترس خارج کرد.

دولت آمریکا در اقدامی مخالف با آزادی بیان و شفایت اطلاع رسانی پایگاه‌های اینترنتی شبکه‌های العالم، المسیره، اللؤلؤة را بست. همچنین پایگاه‌های اینترنتی فلسطین الیوم، نبأ و الکوثر نیز توسط دولت آمریکا بسته شده است.مراجعین به این سایتها با یک پیام مشابه مبنی بر توقیف مواجه می‌شوند.

محمد علی الحوثی سه شنبه شب در توئیتی نوشت: شبکه های آزاد، رژیم ها را به وحشت انداخته است، هر چند که آنها مدعی آزادی بوده و به آن دعوت کرده اند.

وی افزود: مسدود کردن دسترسی این شبکه ها، نقاب از چهره دمکراسی و شعارهای آن برداشت. آمریکا به مفهوم تقابل همه جانبه عمل می کند، حتی اگر با بستن سایت ها باشد.

انصارالله شبکه تلویزیونی المسیره را ساعاتی پس از آنکه توسط وزارت دادگستری آمریکا بسته شد، بار دیگر از طریق یک لینک جدید راه اندازی کرد.

وزارت دادگستری آمریکا به تازگی شبکه ها و رسانه های محور مقاومت شامل پایگاه اینترنتی رسمی کتائب حزب الله عراق، آژانس خبری المعلومه و کاف مدیا عراق، پایگاه اینترنتی شبکه العالم، المسیره یمن، اللؤلؤة بحرین، فلسطین الیوم و الکوثر را از دسترس خارج کرد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها