|
کدخبر: 178580

رضایی: کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد، دولت ما با اقتدار نظم را در جامعه مستقر می‌کند.

سیاست رضایی: کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد

محسن رضایی در بخش دوم مناظره که به نقد اظهارات دیگر کاندیداها اختصاص داشت، گفت: این نزاع سیاسی که ابتدا داخلی بود و بعد نفوذی ها آمدند و سوار شدند و امروز عملا فضای سیاسی کشور را دارند و مدیریت می کنند یا اینها ناآگاه هستند یا آگاهانه دارند وقت و انرژی ملت و دولت ایران را می گیرند و رهبر بزرگوار انقلاب بارها وارد شدند که این مشکل را حل کنند و سیاست های اصل ۴۴ و اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند، اما در مجلس خیلی از این سیاست ها تبدیل به قانون نشد و اگر می شد ریل اقتصاد راه می افتاد، یا در مذاکرات هسته ای رهبری با خط مشی نرمش قهرمانانه یک امکانی را به دولت دادند و جانانه حمایت کردند و قرار شد اقدام تبدیل به یک شاهکار در بحث رفع تحریم ها شود اما تحریم ها که برطرف نشد تحریم های سنگینی ایجاد شد و این نشان می دهد که مساله این طور درست نمی شود باید زد زیر میز یا روی میز. کشور نیاز به جراحی بزرگ دارد.

وی اظهار کرد: دولت ما با اقتدار و قانون نظم و آرامش را در جامعه مستقر می کند و سیاست های نظام را عملیاتی می کند و حق شما را از گردن کلفت ها می گیرد و خواسته های شما را علمیاتی می کند و این نفودی ها و آلودگی های امنیتی که پشت صحنه با نمایش و دعوای زرگری انرژی شما و نگاه و وقت شما و توانایی دولت ها را به انحراف می کشانند از پس پرده بیرون می کشیم. اجازه نمی دهیم با انتشار یک نواری یکی را برد و یکی را آورد. مگر می شود سرنوشت ملت بزرگ را این طور اداره کرد.

رضایی گفت: ما نیاز به اقتدار برای اجرای برنامه داریم. اما اقتدار هم کافی نیست باید عقلانیت را برگردانیم، این که عقلانیت فردی و جناحی جای عقلانیت جمعی نشسته است از بزرگترین خسارت های ماست. باید گفت‌وگو را با مردم و نخبگان راه اندازیم. تا هواپیما تاخیر می شود می گویند "همینی که هست این بی احترامی به مردم است اگر تعامل داخلی را ایجاد کنیم تعامل بیرونی بی فایده است اگر کرامت مردم و نخبگان را رعایت نکنیم خسارت می بینیم، لذا دولت ما دولت شایستگان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها