|
کدخبر: 177813

رضایی: هزاران میلیارد دلار یارانه پنهان داریم

محسن رضایی در بخش سوم دومین مناظره انتخاباتی اظهارکرد: ۱۳۷ هزار میلیارد دلار معادل یارانه پنهان است.

اقتصاد

رضایی در بخش دیگری از مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در دفاع از دیدگاه‌های خود گفت: در دوران زندگی خود بعد از انقلاب و حتی در زمان جنگ این سختی ها را نداشتیم؛ بیکاری، گرانی، تبعیض و فشاد و نوسانات دائم، مردم نمی دانند فردا چه خبر است، اما آیا می شود تورم را کاهش داد و کرونا را مهار کرد و ارزش پول ملی را حفظ کرد؟ بله. ملت های دیگر این کار را کردند، چطور ما نمی توانیم این کار را کنیم؟ بحث ما نمی توانیم چند سال گذشته آمده و نسل جوان ما را هم تحت تاثیر قرار داده، آنهایی که با دست خالی کارهای بزرگ را پیش می بردند، آنها را هم به حاشیه برده است. معتقدم امید دیدنی و گفتنی است و ان شاءالله سال ۱۴۰۰ سال گشایش خواهد بود.

وی در نقد زاکانی و همتی گفت: ببینید ۱۳۷ میلیارد دلار ارزش معادل دلاری یارانه های تهران است. ده ها منبع این را بیان کردند؛ بانک جهانی و آژانس بین المللی انرژی و آقای همتی که رییس بانک مرکزی بودند و آقای زاکانی هم رییس مرکز پژوهش های مجلس است. باید بدانند این کار شدنی است، مطمئن باشید پولی که حیف و میل می شود با کمک همین پول می شود دخل و خرج را حل کرد.

رضایی درباره صحبت های ابراهیم رئیسی مبنی بر این که مدیریت جهادی در کشور مستقر شود خیلی از مسایل حل می شود با تایید این سخنان گفت: ولی این که می گویند برنامه در کشور هست خیر، برنامه نیست. در این دولت در چهار سال اول سه بار برنامه تغییر کرده است.

وی هم چنین درباره درخواست سعید جلیلی و نقد وی به برگزاری مناظره اظهار کرد: بحث آقای جلیلی را قبول دارم و اگر می شود آقای علی عسگری مناظره سوم را روش اش را تغییر دهند. ولی آقای جلیلی ما هم خودمان باید از فرصت استفاده کنیم، وقتی سوال می کنند درباره بانوان و اهل تسنن من صحبت خودم را مطرح کردم و اگر این روش تغییر نکرد، سعی کنیم خودمان دیدگاه‌هایمان را مطرح کنیم و این خلل را رفع کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها