|
کدخبر: 132995

خبر روحانی درباره تغییر ساعت کسب و کارها

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه تحریم‌کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت، گفت: دولت جدید امریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد.

سیاست خبر روحانی درباره تغییر ساعت کسب و کارها

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی کرونا اظهارکرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر و مصوبات ستاد ملی کرونا و همچنین پیگیری قرارگاه برای اجرای مصوبات به‌تدریج شاهد کاهش شرایط فعلی باشیم یعنی همین‌طور که مردم بیشتر مراعات می‌کنند، موجب شود تا آرامش بیشتری در جامعه داشته باشیم.

روحانی با بیان اینکه مردم در سه سال اخیر در برابر تروریسم اقتصادی مقاومت کردند، گفت: تصمیم کشور ما همیشه روشن بوده و در هر شرایطی ملت ما مقاومت خود را ادامه می‌دهد تا طرف مقابل در برابر قانون سر فرود بیاورد.

وی افزود: امیدواریم شرایط طوری باشد که تحریم‌کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله درسی برایشان باشد تا دولت جدید امریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد.

اهم اظهارات رئیس‌جمهوری را بخوانید؛

*فعالیت کسب و کار در غیر از موارد ضروری و بخش اول مانند مواد غذایی و داروخانه‌ها که آزاد هستند، در بخش دوم و سوم و چهارم از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر، باید در تهران و مراکز استان‌ها و شهرهای پر جمعیت که ستادهای استانی درباره آنان تصمیم می‌گیرند؛ پایان کار ساعت ۱۸ بعدازظهر باشد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر