|
کدخبر: 132911

یگان زرهی ارتش در مرز‌های اردبیل مستقر شد

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی کشورمان با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.

سیاست یگان زرهی ارتش در مرز‌های اردبیل مستقر شد

امیر علی حاجیلو در گفت‌وگو  اظهار داشت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی کشورمان با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص استقرار نیروهای ارتش در مرزهای ایران با کشور ارمنستان و جمهوی آذربایجان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر نص صریح قانون اساسی در حوزه حدود مرزی کشور دارای مسئولیت است تا از مرزهای میهن اسلامی در برابر هر گونه تعدی و تعرض احتمالی دشمنان دفاع کند.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش زندگی روزمره مرزنشینان برای ما دارای اولویت اصلی است، ادامه داد: با توجه به تنش‌های اخیر بین دو کشور همسایه در شمال کشور یعنی جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور مأموریت دارد تا هر گونه احتمال تهدید و ناامنی متوجه مرزهای ما نشود و یا آسایش مرزنشینان زیر سوال نرود.

حاجیلو گفت: مجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سری از نیروهایش را که پیشتر نیاز بود به منظور پایش منطقه اعزام کرده است و در حال حاضر به دلیل ساختار سازمانی و برنامه ریزی برای پیش بینی نیروها، بخشی از نیروهای زرهی در حوزه مسئولیت منطقه شمال غرب نیز در این مأموریت شرکت داده شدند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها