|
کدخبر: 113758

واکنش قالیباف به تذکری درباره معرفی وزیر صمت

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع انتخاب وزیر برای وزارتخانه صمت از شورای نگهبان اعاده شده و دولت باید طبق قانون در زمان مشخص وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

سیاست واکنش قالیباف به تذکری درباره معرفی وزیر صمت

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی نماینده محلات و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد انتخاب وزیر صمت اظهارکرد:  موضوع انتخاب وزیر برای وزارتخانه صنعت،  معدن و تجارت از شورای نگهبان اعاده شده و دولت باید طبق قانون در زمان مشخص وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

 حجت السلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری، گفت:  آقای رئیس‌جمهور باید یک وزیر برای وزارتخانه صنعت،  معدن و تجارت معرفی کند زیرا از ۲۲ مرداد امضا و تصرفات مدرس خیابانی سرپرست فعلی این وزارتخانه غیرقانونی است.

وی افزود:  آقای رئیس‌جمهوری بیان کرد حقوقدان است،  پس بدانید طبق قانون تا ۲۲ مرداد برای معرفی وزیر پیشنهادی مهلت دارید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه مجلس و معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری پیگیر این موضوع هستند،  اظهارکرد:  تذکر آقای سلیمی در مورد انتخاب وزیر صمت به جا است و این هفته این موضوع در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان همچنین به بدهی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت:  دولت اکنون بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان و شرکت‌های دولتی هم ۵۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارند و این بدهی سنگین متاسفانه برای دولت بعد باقی خواهد ماند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها