|
کدخبر: 103368

در جلسه ۵ ساعته بررسی اعتبارنامه تاجگردون چه گذشت؟

رئیس شعبه دوازده مجلس شورای اسلامی از بی نتیجه ماندن جلسه این شعبه برای بررسی اعتبارنامه منتخب تاجگردون خبر داد و گفت: رأی‌گیری درباره اعتبارنامه آقای تاجگردون به فردا موکول شد.

سیاست در جلسه ۵ ساعته بررسی اعتبارنامه تاجگردون چه گذشت؟

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی رئیس شعبه دوازده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این شعبه برای بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران، گفت: در این جلسه مباحث متعددی پیرامون موارد اعتراضی نمایندگان نسبت به اعتبارنامه آقای تاجگردون مطرح شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان معترض به اعتبارنامه آقای تاجگردون، نامه جدیدی برای استعلام از شورای نگهبان ارسال کرده بودند، بنابراین مقرر شد که رأی‌گیری درباره اعتبارنامه وی به جلسه بعدی شعبه که احتمالا فردا(سه‌شنبه، ۲۰ خرداد) خواهد بود، موکول شود.

رئیس شعبه دوازده مجلس تصریح کرد: جلسه امروز شعبه دوازده مجلس برای رسیدگی به اعتبارنامه آقای تاجگردون بالغ بر ۵ ساعت طول کشید که فعلا بی نتیجه ماند و تعیین تکلیف نهایی به فردا موکول شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که پاسخ استعلام دومین نامه معترضان به اعتبارنامه منتخب گچساران، فردا به مجلس ارائه شود، در جلسه‌ای درباره اعتبارنامه آقای تاجگردون تصمیم‌گیری و رأی‌گیری خواهیم کرد.

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر