|
کدخبر: 278124

دیدار گروهی از دانش آموزان با رئیسی + عکس

رئیس جمهور روز گذشته به جمع دانش‌آموزان حاضر در اولین اردوی راهیان پیشرفت رفت.

سیاست داخلی دیدار گروهی از دانش آموزان با رئیسی + عکس

آیت‌الله رئیسی روز گذشته در اولین اردوی راهیان پیشرفت حاضر شد و با دانش‌آموزان به گفت‌وگو پرداخت.

این نشست صمیمانه‌ی ۴ ساعته که به‌مناسبت روز دانش‌آموز برگزار شد، به گفت‌وگو و پرسش و پاسخ گذشت و دانش‌آموزان سوالات و مطالب مد نظر خود را مستقیما با رئیس‌جمهور مطرح کردند.

رئیسی ۲۵ مهرماه در بازدید و نظارت ستادی از وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران و فرهنگیان، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به‌مانند اردوهای راهیان نور را پیشنهاد داده و گفته بود محیط‌های علمی و پژوهشی و دانشگاهی از جمله مکان‌های بسیار جذاب و دیدنی برای دانش‌آموزان است و نشان دادن پیشرفت‌ها، دستاوردها و افتخارات کشور به نسل نوجوان و جوان خنثی کننده اخبار منفی و القائات نادرست رسانه‌های خارجی به نسل امروز است.

در ادامه برخی تصاویر این دیدار را مشاهده می‌کنید:

وی در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری دارد که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان اطلاعات دقیق و کاملی از آنها ندارند، ابراز امیدواری کرد برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، همانند اردوهای راهیان نور برکات زیادی برای کشور داشته باشد.

رئیس جمهور آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را عاملی برای تقویت انگیزه و اراده آنان دانست و گفت: دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌های بدست آمده خواهند دانست که هر جا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده و عزم محققان بیشتر پیشرفت کردیم و همین پیشرفت و اراده برای قوی شدن است که دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعدادها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آنها تاکید کرد و گفت: نخبگان باید با شناخت نظام مسائل کشور، توانمندی‌هایشان را در مسیر رفع این مسائل به کار گیرند.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت دانش، مدیریت صحیح دانش تولید شده را موجب افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی سایر بخش‌ها از دانش تولید شده دانست.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: اغتشاش و تلاش برای بهم ریختن کشور با اعتراض فرق دارد و حتما باید با اغتشاشات و کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

رئیسی با بیان اینکه امروز ایران و شهرهای مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کارهای خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند اما جز شکست نصیب شان نشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها